پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

20 لباس که مردان نباید بپوشند (بخش دوم)

# 7 کفش چرمی

به استثنای اینکه شما پوشک پوشیده و خوردن مواد غذایی پخته شده، کفش های کششی بهترین روند اجتناب از روند است.


این به افرادی از کیف پول ارزان که در کلاس 6 استفاده می کنید یاد می شود. کفش شما (بر خلاف کیف پول شما) در صفحه نمایش عمومی نمایش داده می شود. در حالی که آنها کارآمد هستند، کفشهای قیمتی نشانگر این است که پوشنده قادر به بستن بند های خود نیست.


خسته از shoelaces آینده بازگشته؟


یاد بگیرید چطور شیوه های مناسب خود را به هم بزنید.


 


# 8 جین لاغر

شلوار جین قوی که دارای اسپندکس است که به ران و گوساله ها آغشته می شود، یک چشم انداز جذاب نیست. برای اکثر مردان، شلوار لاغر یک شکلات بی نظیر ایجاد می کند.


به استثنای اینکه شما واقعا لاغر هستید، احتمالا در شلوار جین تنگ پوست به نظر می رسد مانند یک اب نبات چوبی.


اگر شما مجبور به نشستن یا کشیدن یک جفت شلواری باشید، وقت آن است که گزینه های شلوار خود را بازبینی کنید.


این روند عبور باعث می شود که پاها شما کوتاه تر شوند، و به نظر می رسد که کمتر مردانگی است. آنها بی رحم به مردان با کمی چربی در اطراف شکم، تلفظ قطعات که شما می خواهید برای پنهان کردن.


باک روند و نه به شلوار جین لاغر می گویند.


 


شلوار جین بافته شده # 9 شلوار جین

اجتناب از جین با گلدوزی و گلدوزی در جیب عقب. نیازی به توجه به پشتی شما نیست.


این برای شلوار جین با نمادها یا جواهرات بر روی آن چسبانده می شود.


 


# 10 Deep V-Neck

هر جایی که نشان می دهد کمی بیش از حد انسان چاق است نشان می دهد طعم ضعف و منجر به سوء تفاهم عمومی فوق العاده است.


اگر میخواهید باد را در سینه خود احساس کنید، پیراهن های بسیار کارآمدتری وجود دارد. یک گردن معمولی یا یک هنلی یک جایگزین بسیار بهتر است.


 # 11 کمربند مشکی

یک کمربند چرمی نارنجی نمیخواهد شما دوباره احساس جوان کنید.


در خارج از تماشا یا کراوات، مردان لوازم جانبی بسیار کمی دارند تا شخصیت خود را نشان دهند. یک کمربند چرمی ساده یک مورد کاربردی است که می توانید سال ها از آن استفاده کنید.


 


# 12 لباس Baggy

یک لباس مناسب به تناسب اندام بدن شما را شکل می دهد و از افرادی که در اطراف شما هستند، تعریف می کند.


لباس های منحصر به فرد اثر متفاوتی دارند. استفاده از لباس هایی که برای شما خیلی بزرگ است باعث می شود شما غیر حرفه ای و غافلگیر شوید.


درک اهمیت یک تناسب خوب و لباس های خود را تغییر دهید تا به تناسب شما کاملا تغییر کند. اگر بتوانید هزینه آن را بپردازید، همیشه برای لباس سفارشی و سفارشی بروید.

پرستاری و رنگ اتاق کودک

رنگ های پرطرفدار بزرگ یک محیط پرورش برای کودک شما را ایجاد خواهد کرد.


شما می خواهید اتاق کودک خود را به عنوان یک پرستاری، محل آرامش بخش برای اضافه کردن خانواده جدید خود باشد. با این حال، به خصوص اگر شما بودجه کوچکی دارید، می خواهید رنگ هایی را انتخاب کنید که به نظر می رسد اتاق بدون فرزند زیاد کار کند.


هنگامی که نوزادان اولین بار متولد می شوند، تنها رنگ هایی که می توانند به خوبی ببینند، سیاه، سفید و خاکستری هستند. شما می خواهید رنگ چند رنگ را در اتاق کودک معرفی کنید، اما کارشناسان توصیه می کنند از رنگ آمیزی دیوارهای قرمز اجتناب کنند زیرا این رنگ اولین رنگی است که کودک می بیند و اتاق با بیشتر قرمز می تواند گیج کننده باشد. بهترین رنگ برای نوزادان از خواب بیدار شدن، سایه هایی است که نرم تر هستند، مانند بلوز، سبز و گلابی، چرا که چشم های کودک می توانند این رنگ ها را در همان زمانی که رشد می کنند درک کنند.


اگر دوست دارید، می توانید یک ایده را برای اتاق کودک خود از یک قافیه کودکانه یا داستان کودکانه راه اندازی کنید. نقاشی دیواری را نقاشی کنید یا حتی نقاشی کنید.


دیوارهای خنثی اگر شما منتظر تولد تا تولد فرزندتان هستید، خوب است. شما می توانید آثار هنری قاب را در رنگ هایی که دوست دارید اضافه کنید و آنها را تغییر دهید و دیوارهای خنثی می توانند به عنوان فرزند شما بزرگتر کار کنند. Neutral ها نیز انتخاب خوبی هستند اگر می خواهید تخت ملافه، تخت معلق، دیوار هنر، عکس ها و یا قطعات مبلمان مجسمه را در مهد کودک خود نمایش دهید. سایه های خنثی با مبلمان یا مبلمان مدرن یا مدرن کار می کنند.


رنگ های دیگر که می توانند بی طرفی جنسیتی باشند عبارتند از آبی رنگ سبز، سبیل زرد و زرد طلایی. این رنگ ها دارای قدرت ماندنی بیشتری نسبت به پاستل سنتی صورتی و آبی هستند.


سفید، همچنین یک انتخاب خوب برای مهد کودک است که آرامش بخش است و به ویژه با مبلمان سنتی و ملافه های مودبانه کار می کند.


با از بین بردن سایه های رنگ پریده "کودک" و انتخاب رنگ های روشن تر، می توانید رنگ اتاق را در رنگ هایی که هنوز مناسب است، به عنوان طعم و بوی خود فرزند خود را رنگ کنید. رنگ انتخابی شما حتی می تواند بر روی سقف در یک رنگ سبک تر از دیوارها قرار گیرد.


نقاشی دیواری می تواند یک راه جالب برای آوردن یک اتاق کودک به زندگی باشد، و لازم نیست فانتزی باشد؛ بلوک های ساده رنگ در شکل حیوانات، درختان و گل ها انجام خواهد شد. به یاد داشته باشید که یک نقاشی بسیار "کودک با مضمون" احتمالا باید زودتر از یک دیوار جامد یا یکی با نوار، دزیک یا الگوی دیگر تغییر کند. شما همچنین می توانید رنگ های تکمیلی را به یکدیگر متصل یا گروه بندی کنید تا یک نگاه شاد ایجاد کنید.

20 لباس که مردان نباید بپوشند

شیک پوشی با تفریق آغاز می شود.

منظورم چیست؟

به نظر می آید فکر ی کنید که در مورد خرید لباس های جدید نیست اما  ابتدا لازم است خلاص شوید از :

عادت هایی که به جای جذب مردم مخالفند.

لباسهایی که به شدت شکل کاری یا بیش از حد پرتقالی هستند، شیک نیستند.

گاهی اوقات دشوار است که یک اشتباه مد را زمانی که دیگران به نظر می رسد به عنوان یک روند آن را اتخاذ کنند.


به همین دلیل است که ما این لیست از 20+ چیز را که انسان هرگز نباید به طور عمومی بپوشاند، ایجاد کردیم.


1# رایحه  عطر بیش از حد

شما اغلب شنیده اید که می گویند عطر باید کشف شود، 

عطر و بوی عطر و طعم نه تنها به نوبه خود باعث میگرن و واکنش های آلرژیک می شود.

اکثر مردان احساس بوی بد دارند و تبدیل به هر روزنشان می شوند. در نتیجه، آنها بیش از حد استفاده می کنند و حضور خود را با عطر و بوی قوی اعلام می کنند.

عادت به مصرف عطر درستی را در مکان های مناسب اعمال کنید. در حین نگهداشتن بطری 10 اینچ از بدن خود، یکبار بر روی مچ دست ها، گردن و سینه اسپری کنید. ظرافت در عین حال با استفاده از مقادیر سخاوتمندانه عطر و طعم بسیار سخت تلاش می کند.


این که آیا شما از یک عطر قوی تر یا یک عطر اکسیژن ضعیف استفاده می کنید، تعداد اسپری ها تغییر نکرده است. یک عطر ضعیف سریعتر تبخیر می شود و در طول روز نیاز به یک برنامه دیگر دارد. تعادل مناسب را پیدا کنید و عطر و بوی شما مردم را نزدیک تر می کند تا آنها را دفع کنند.


# 2 لوگوهای بزرگ در لباس

لباس هایی که آرم های مارک را نمایش می دهند یک حرکت بازاریابی هوشمند برای فروش شرکت است

شما یک تبلیغ تبلیغاتی نام تجاری نیستید. تبلیغ کنندگان این را دوست دارند اما مگر اینکه شما پرداخت می کنید، چرا می خواهید آرم یا علامت بزرگی را در پیراهن خود ترویج کنید؟

نام تجاری تبدیل به مترادف با وضعیت است. افراد به طور طبیعی برچسب ها را با کیفیت برابر می کنند.

هرگز نباید لباس طراح را فقط برای نام تجاری خریداری کنید. لباس شما باید متناسب با شیوه زندگی شما باشد.

من نمی گم شما هرگز لباس طراح را خریداری نکنید و یا برند خود را به لباس های خود ببندید. قابل قبول است که یک تی شرت پلو با یک لوگو کوچک Lacoste یا Ralph Lauren در سینه چپ خود بگیرید.


کلید این است که اطمینان حاصل شود نام تجاری حداقل و تقریبا نامرئی است. هرگز نباید توجهی را از قلم داری از دست بدهد.

آن را ساده نگه دارید نیازی به یک تی شرت با نام تجاری بزرگ با آرم بزرگ وجود ندارد.


تی شرت های دوزی شده # 3 لوگو دوزی شده شلوار

به رغم بهترین نگرانی های طراحان برتر، شلوار مروارید به بهترین شکل ممکن برای زنان ایتالیایی پیچیده ای که نگرش خود را مطابق با شلوار فانتزی خود می گذارند، باقی می ماند.

اجتناب از پوشیدن شلوارهایی که با اشک های پرپکی پوشانده شده اند، آرم های طراح، نهنگ های کوچک (یا لوبسترها)، پرچم ها و نقوش ها.



فیلم های STYLE

# 4 بالا بردن مخزن جانبی

این به این معنی نیست که بدن شما در بدن شما به اندازه کافی کار می کند.

اگر شما ساخت خوب داشته باشید، مردم مجبورند متوجه شوند. نمایش سمبل سوپرمن شما جنس مخالف را تحریک نمی کند - اگر این قصد شما باشد، ممکن است به آرامی بیرون بیایید. بهتر است همه چیز را به تخیل بگذارید، به هر حال.


 


# 5 کفش انگشت پا

علی رغم اعتراضات علیه کفش های عجیب و غریب، مردان همچنان به آنها می پوشند. کفش ها با انگشت پا و انگشتان پا کوچک می شوند غول پیکر و دلقک.

وقت آن رسیده است که این روند گذرگاه بازنشسته شود و به یک کفش زیبا و طبیعی برسد.


# 6 کفش انگشت پا

یکی دیگر از شکل کفش افراطی، کفش کفش انگشتی در 90 سالگی خشم بود. طراحی پوسته و مربع کفش مناسب مردانی است که دارای ناهنجاری های پا یا گسترده تر از پاهای معمول هستند.


هیچ چیز در اواخر دهه 90 بیشتر از کفش های کت و شلوار، پاشنه بلند، فریاد نمی زند. اجتناب از شکل متقارن هر دو کفش، چپ و راست به دنبال دقیقا همان.


اجتناب از پاهای خود را نگاه قهوهای مایل به زرد و یا مانند شلاق زدن و تغییر به کفش پین منحصر به فرد بیشتر.

انتخاب کفش مناسب

خلاصه: کفش مناسب می تواند پای شما را حفظ کند و بدن شما را از آسیب نجات دهد.
کفش ها باید با پای خود بایستند و پای خود را حفظ کنند، راحت و مناسب باشند.
در هنگام روزهای پایانی یا بعد از تمرین کفش های خود را برای کفش های خود بخرید.
پای شما را هر بار که کفش خرید می کنید، اندازه گیری کنید - معمولا یک پا بیشتر از دیگران است، و اندازه و شکل پای خود را می توانید با تغییر سن تغییر دهید.
اگر ورزش کنید، یک کفش را برای این ورزش انتخاب کنید.
در مورد هر گونه مشکل با پاهای یا کفش خود با یک متخصص بهداشت (مانند یک متخصص طب سوزنی یا فیزیوتراپیست) صحبت کنید.

کفش مناسب برای شما چه می کند
نحوه انتخاب کفش مناسب
پیاده روی در حال اجرا
کفش چگونه روی پا، پاها و مفاصل شما تاثیر می گذارد
پشتیبانی کفش برای پاها مشکل
از کجا کمک بگیریم
کفش مناسب می تواند پای شما را سالم نگه دارد، فعالیت بدنی شما را آسانتر کند و بدن شما را از آسیب نجات دهد.

اگر بخواهید یک کفش را انتخاب کنید که مناسب شما باشد، راحت تر فعال خواهید شد، به نوع فعالیت شما مناسب است، برای هر مشکلی با پای خود مناسب است، و از پا، پاها و مفاصل شما محافظت می کند.
کفش مناسب برای شما چه می کند
کفش مناسب:

پاشنه پا - midsole بخش عمده ای از کفش است که فراهم می کند amasoning. به طرز شگفتآوری، کفشها نیرویی را که از بدن تمام می کند، کاهش نمی دهد. اما آنها زمان لازم برای اعمال نیرو را افزایش می دهند، بنابراین بدن زمان سازگاری دارد
پایه را پشتیبانی می کند - کفش شما باید به ترتیب پای خود در هنگام لمس زمین کمک کند
احساس راحتی می کند - کفش شما باید از اولین سایش راحت باشد
خوب به نظر برسد - مطمئن شوید حداقل 1 تا 1.5 سانتی متر در انتهای کفش داشته باشید. این باید به اندازه کافی گسترده و به اندازه کافی بلند باشد تا به پای شما برسد. کفش باید احساس راحتی کند اما نه تنگ.
بازگشت به بالا
نحوه انتخاب کفش مناسب
سعی کنید کفش ورزشی خود را از یک فروشگاه تخصصی خریداری کنید. کارکنان ممکن است به نوع کفش مورد نیاز برای فعالیت یا ورزش شما توصیه کنند. و آنها می توانند به درستی به کفش مناسب، بنابراین شما در رسیدن به اندازه مناسب است.

پس از ورزش، یا در پایان روز، کفش را بخرید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که کفش های خود را راحت زمانی که پای خود را در بزرگترین آنها است.
لباس های پوشیده از جوراب مشابهی را که برای فعالیت می پوشید سعی کنید.
دستیار فروشگاه هر بار که کفش را خریداری می کنید، پای خود را اندازه گیری می کند، زیرا پای شما ممکن است بزرگتر و گسترده تر شود. همچنین یک پایی معمولی است که کمی بزرگتر از دیگری باشد.
بررسی کنید که هنگام پوشیدن کفش، می توانید تمام انگشتان خود را بچرخانید. به یاد داشته باشید که در حین راه رفتن و یا راه رفتن، به جای پا برای حرکت در داخل کفش نیاز دارید.
به محض اینکه آنها را امتحان کنید، کفش ها باید راحت باشند. به "شکستن آنها در" تکیه نکنید.
پیاده روی یا چندین مرحله در کفش خود انجام دهید تا مطمئن شوید راحت هستند.
اطمینان حاصل کنید که کفش پاشنه خود را بگیرد. پاشنه کفش نباید در هنگام حرکت حرکت کند.
در مورد عرض و همچنین طول فکر کنید. اگر توپ پا شما احساس خشونت آمیز باشد، بپرسید که آیا کفش در ابعاد وسیع تر است. کفش هایی که نصف اندازه بزرگتر هستند - اما نه گسترده تر - ممکن است کمک نکنند.
در داخل کفش را احساس کنید تا برچسبها، درزها یا سایر مواد را بررسی کنید که ممکن است پا را تحریک کنند.
پاها را بررسی کنید آیا آنها به اندازه کافی محکم هستند تا از اشیاء مضر محافظت کنند؟ آیا آنها دست به دست هم می دهند؟ سعی کنید روی هر دو روی فرش و سطوح سخت راه بروید.
اگر ورزش کنید، ایده خوبی برای پوشیدن کفش هایی است که برای این ورزش استفاده می شود. کفش های ویژه ای برای تنیس، گلف، فوتبال، فوتبال، netball، در حال اجرا، دوچرخه سواری و سایر ورزش ها وجود دارد. هر کدام دارای طراحی، مواد و وزن متفاوت هستند تا بهترین محافظت در مقابل استرس های فعالیت خاص را داشته باشد.

نکات مثبت هنگام خرید کفش، ردیابی پای شما با شما است. اگر یک کفش کوتاه تر از ردیابی است، حتی آن را امتحان نکنید.

بازگشت به بالا
پیاده روی در حال اجرا
اگر به کفش برای پیاده روی نیاز دارید، کفش کفش سبک و جذب اضافی شوک را در پاشنه و زیر توپ پای خود دنبال کنید. این ویژگی ها ممکن است به کاهش درد پاشنه، و سوزش و یا حساسیت در توپ از پا کمک کند. بعضی از واکرها یک پایه گرد و یا بر روی کفش را ترجیح می دهند تا بتوانند وزن را از پاشنه تا پا پاکسازی کنند.

اگر شما نیاز به کفش برای راه اندازی، و ترجیح دادن کفش به سبک سنتی، به دنبال جذب کل شوک و قدرت استحکام کششی (به معنی کفش باید به راحتی پیچ و تاب نیست). این ویژگی ها ممکن است در برابر پاره شدن سینه، تاندونیت، درد پاشنه، شکستگی های استرس و دیگر آسیب های بیش از حد محافظت کند.

در عوض، شما ممکن است کفش پابرهنه (حداقل) را ترجیح بدهید. این کفش ها اجازه می دهد که پای خود را روی زمین بگذارید تقریبا به همان اندازه که شما در حال پابرهنه بودید: آنها کمی بیشتر از دست دادن و حفاظت از اشیاء مضر در زمین محافظت می کنند. بعضی از آنها برای کمک به شما برای انتقال از پاشنه پا برای اولین بار در حال اجرا به سبک پابرهنه در حال اجرا (که در آن میانه و یا پیشانی اول به زمین حمله می شود) طراحی شده است.

محبوب ترین برند های لباس ترکیه

در اواسط قرن، مارک های لباس ترکیه به عنوان یک برند خوب محسوب شدند. اینترنت باعث شد که مردم  به راحتی به آن ها دست پیدا کنند و نه تنها در سراسر کشور به رسمیت شناختن  شدند، بلکه بعضی نیز جهانی شدند.

همانطور که با هر داستانی از ترکیه، استانبول باید ذکر شود. مانندچه پاریس به فرانسه و نیویورک به امریکا است. جایی که لباس و مد های مارک های ساخته شده یا طراحی می شوند. در این جا معتادان مد نیز برای cخرید وجود دارند . خانه های مدرن استانبول هر نوع هوی و هوس را در بر می گیرند: آیا آنها می خواهند لباس های هنری، بوتیک های با کیفیت بالا و یا سبک های مشهور مورد علاقه خود را تکرار کنند.

 محبوب ترین برندهای لباس ترکیه

Epekyol: برای شهری مدرن

اپیلیکول برای اولین بار در سال 1989 تاسیس خود را آغازکرد و به عنوان یکی از موفق ترین مارک های لباس های ترکیه، اکنون 142 فروشگاه در سراسر ترکیه دارد. همچنین تجارت  از خرید آنلاین، آنها را به عربستان سعودی، کویت، قطر، عراق، قبرس، آذربایجان و بحرین متصل می کند.
همانطور که اپیلیکول می گوید، آنها ریتم شهر و هر لحظه زندگی را می گیرند و وعده می دهند که هر زن با پوشیدن لباس هایش احساس اعتماد به نفس و آرامش می کند.

DeFacto: برای خانواده

DeFacto برای اولین بار در سال 2005 افتتاح شد و افزایش موفقیت آن باعث شد تا 324 فروشگاه در ترکیه و 123 فروشگاه در 24 کشور دیگر از جمله مصر، روسیه، تونس و قزاقستان باز شود. مأموریت آنها در زمینه لباس و مد برای تمام خانواده است که یکی از سه شرکت برتر ترکیه در صنعت آن باشد.

بخش عمده ای از طرح بازی DeFacto بر اساس محصولات با کیفیت در قیمت های مقرون به صرفه است، و این نام تجاری مورد علاقه خانواده های طبقه کارگر است. آنها همچنین به کوچکترین جزئیات اختصاص داده اند. مجموعه های سفارشی برای هر کشوری بسته به فرهنگ و شیوه زندگی محلی ایجاد می شود.

همچنین طرفداران زمین به دانستن اینکه DeFacto یکی از اولین مارک های ترکیه است که به محصولات با محیط زیست متمرکز شده است، از آنجایی که یک متخصص در تیم خانگی، مجموعه های امضا Inova و ECO خود را ایجاد کردند، لطفا طرفداران زمین را بشناسید.


LC Waikiki: تلاش برای شناخت جهانی

LC Waikiki به عنوان یک نام تجاری ترک شروع نشد، اما امروزه این شرکت مد جدیدی است که نه تنها در ترکیه بلکه در سرتاسر جهان است. در سال 1988 در فرانسه تاسیس شد و در سال 1997 آن را به صاحبان ترکیه فروخت و در حال حاضر 880 فروشگاه در 38 کشور دارد.

LC Waikiki با تسلط بر بازار ترکیه به دلیل آنکه می خواهند تا سال 2023 یک شرکت پیشرو اروپایی باشند محتوا نخواهد بود. در سال 2017، آنها وارد بازار اندونزیایی و منحصر به فرد کنیا شد و در سال 2016، پارچه های خانگی را به مارک LC Waikiki Home اضافه کردند . فلسفه آنها که هر کس می تواند لباس های خوب را بپوشد، در لباس های شگفت آور لباس مقرون به صرفه برای مردان، زنان، کودکان و نوزادان مشهود است.

شما همچنین می توانید به خواندن اطلاعاتی در مورد مزایده های اینترنتی بپردازید