پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

چه لباسی در آب و هوای سرد بپوشیم بخش سوم

پایین تنه

برای لذت بردن از زمستان، باید در نظر بگیرید که چه چیزی روی پا و پاهای خود قرار می دهید.


جوراب شلواری / شلوار در حال اجرا: پاهای شما حرارت زیادی را تولید می کنند، بنابراین شما به لایه های زیادی نیاز ندارید که در بدن خود قرار داشته باشید. معمولا می توانید فقط یک جور لباس تنگ یا شلوار جین را از مواد مصنوعی مانند Thermion، Thinsulate، Thermax، Coolmax، پلی پروپیلن و / یا ابریشمی بپوشانید. اگر کمتر از 10 F (دمای یا باد خنک) باشد، ممکن است بخواهید دو لایه را در قسمت پایین بدن خود قرار دهید - لایه ای از لباس های جوراب و لایه ی ضد ضربه مانند شلوار جین.


کفش: پاهای شما نیز بسیار گرم تا زمانی که شما آنها را در حال حرکت و خشک نگه دارید. سعی کنید از گلدان، برف و برف جلوگیری کنید. به دنبال یک کفش در حال اجرا با مش با کمی ممکن که ممکن است، از آنجا که در آن آب از طریق پاهای شما نفوذ خواهد کرد. اگر نمی توانید از برف در حال اجرا باشید، ممکن است بخواهید در مورد خرید کفش های راننده ای فکر کنید که به نوعی ضد آب هستند و به شما سبکی بیشتری در برف می دهد. شما همچنین ممکن است بخواهید YakTrax Ice Grippers یا سایر علامت های یخچال یخ را بچرخانید، که به راحتی بر روی کفشهای در حال اجرا برای لغزش اضافه می شود.


جوراب: هرگز در حال جابجایی لباس های پنبه ای (در آب و هوای سرد یا گرم) نباشید زیرا آنها رطوبت را از بین نمی برند و پای خود را مرطوب و مستعد بروز می کنند. در عوض، باید جوراب خوبی از جوراب های ساخته شده از پارچه هایی مانند اکریلیک، CoolMax یا پشم (در زمستان) پوشید. ترکیبات پشم مدرن مانند SmartWool بدون خارش هستند و قابل شستشو و قابل خشک شدن می باشند. اگر در زمستان جورابهای ضخیمتر را بپوشید، باید بدانید که چگونه در کفشهای در حال اجرا شما مناسب هستند. شما ممکن است نیاز به خرید نیمی از اندازه بزرگتر و یا یک مدل گسترده ای داشته باشید.

چه لباسی در آب و هوای سرد بپوشیم بخش دوم

قسمت بالای بدن

کلید پوشیدن لباس زمستانی، مخصوصا با بدن فوقانی شما، لایه بندی شده است. لایه ها نه تنها لایه ها حرارت بدن را دامن می زنند بلکه باعث می شوند که عرق بتواند از طریق لایه های لباس حرکت کند. رطوبت از لایه اول خود به لایه های بیرونی شما بی اثر است و سپس تبخیر می شود. در اینجا یک راهنمای چگونگی لایه بر روی بدن فوق العاده شما است:


 لایه ای که نزدیک ترین قسمت بدن شما است باید از یک ماده مصنوعی وایکینگ مانند  یا ابریشم ساخته شود. این عرق را از بدن شما دور می کند، شما را خشک و گرم می کند. بسیار مهم است که مطمئن شوید پنبه ای برای این لایه نمی پوشید، زیرا زمانی که مرطوب می شود، مرطوب می ماند. هنگامی که آن بیش از 40 F است، معمولا می توانید یک لایه پایه طولانی آستین بپوشید.



لایه ایزوله: لایه دوم یا لایه متوسط ​​که برای هوای بسیار سرد (زیر 10 درجه فارنهایت) مورد نیاز است، باید یک ماده عایق مانند پشم گوسفند باشد. این لایه باید رطوبت را از پوست دور نگه دارد. این باید تعادل کامل را داشته باشد تا هوا را گرم نگه دارد، اما بخار به اندازه کافی بخار یا گرما را برای جلوگیری از گرمای بیش از حد آزاد می کند. برخی از پارچه هایی که برای لایه دوم شما پیشنهاد شده اند عبارتند از  پشم پشمی پلی استر، 


لایه بیرونی و ضد آب: این لایه باید از باد و رطوبت (باران، برف و یخ) محافظت کند، اما در عین حال اجازه می دهد تا گرما و رطوبت برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و خنک شدن به وجود آید. این یک ایده خوب است که یک ژاکت با یک زیپ برای این لایه بپوشید تا بتوانید درجه حرارت خود را با کشیدن آن به پایین تنظیم کنید. لایه های پیشنهادی پیشنهادی شامل  نایلون هستند. اگر بین 10 F و 40 F باشد، می توانید با یک لایه پایه و یک لایه بیرونی کنار بیایید.


دستکش / دستکش: شما می توانید 30 درصد از حرارت بدن خود را از طریق اندام خود از دست بدهید، بنابراین مهم است که آن دست ها را پوشانید. در روزهای سرد، دستکش را پوشانده و رطوبت را از بین ببرد. هنگامی که بسیار سرد است، دستکش بهترین انتخاب است زیرا انگشتان شما حرارت بدن خود را به اشتراک می گذارند.

چه لباسی در آب و هوای سرد بپوشیم

آب و هوای سرد به این معنی نیست که شما باید تمام روز خود را در خانه به سر ببرید. از آنجا که تکنولوژی جدید در لباس های زمستانی در حال اجرا است، روزهایی است که دونده ها از طریق تمرینات زمستانی در فضای باز استفاده می کنند و بسیاری از لباس های سنگین و ناراحت کننده را خراب می کنند. این راهنمایی ها را دنبال کنید و در هوای سرد به راحتی و راحت می توانید کار کنید.


سر و گردن
در روزهای سرد، 10 درصد از گرما را از سرتان گزارش می کنید، بنابراین مهم است که آن را پوشش دهید. شما می خواهید برای محافظت از پوست خود از سرما و باد، و همچنین جلوگیری از یخ زدگی و چچ شدن پوست و لب ها. در اینجا چیزی است که شما برای سر و گردن خود نیاز دارید:

کلاه حرارتی: کلاه پشم گوسفند وجانوران دیگر برای نگه داشتن سر خود در طول زمستان مناسب است. اگر احساس می کنید که شروع به گرم شدن می کنید، می توانید به راحتی آن را در شلوار خود قرار دهید.

Gaec یا Bandana گردن: اغلب توسط اسکی بازان پوشانده می شود، گردن گیتار می تواند بسیار ارزشمند در یک روز باتلاق باد و باد برای محافظت گردن و صورت خود را. شما می توانید آن را در دهان خود بکشید تا هوا را که نفس می کشید گرم کنید، که مخصوصا زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار می کنید مفید است. بعضی از دونده ها یک باندان ساده را بر روی دهان خود برای یک هدف قرار می دهند. جایگزین دیگری Buff است که یک لوله بدون درز از پارچه میکرو فیبر است که می تواند از بسیاری جهات از جمله به عنوان یک بالکلاوا استفاده شود.

Balaclava: همچنین به عنوان یک ماسک اسکی شناخته می شود، بالکلاوا یک نوع سرامیکی است که کل سر شما را پوشش می دهد، تنها صورت یا بخشی از آن را پوشش می دهد، و گاه فقط چشم های شما. آنها معمولا از پشم گوسفند وجانوران ساخته شده اند و تنها لازم است اگر درجه حرارت یا باد سرد تر از 10 F باشد.


حفاظت از پوست و لب: آب و هوای سرد و باد می تواند لب های شما را لرزاند و پوست را در معرض پوست قرار می دهد. محافظت از لب های خود را با Chapstick و یا وازین. شما باید کرم های ضد آفتاب را به عنوان آفتاب زمستانی بپوشید و از برف خیره کننده می تواند به شما آفتاب سوختگی بدهد. شما همچنین می توانید با استفاده از وازلین بر روی بینی و گونه (یا هر جای دیگر روی صورت خود) برای جلوگیری از گرده افشانی و سرخ کردن.

خرید کفش های مناسب برای کودک بخش دوم

کودک شما متوجه خواهد شد که برخی از اسباب بازی ها دارای اشکال، اندازه ها یا رنگ های مشابه هستند. امسال او شروع به دسته بندی آنها می کند.

او می تواند توپ را پرتاب کند و خوشحال خواهد شد تا ببیند که چقدر رول دارد. او را تشویق کنید که آن را برای بازی پرتاب کنید!

هنگامی که شما جاروبرقی، ابزار باغبانی، یا مخلوط کردن کاسه و اندازه گیری فنجان را بشکنید، کودک شما بخواهد کمک کند. اجازه دادن به او برای پیوستن (قطعا حفظ ایمنی در ذهن - بدون اشیاء تیز!) و یا ارائه نسخه های اسباب بازی از موارد خود را به او کمک می کند احساس نیاز و درگیر است.

ماه 12، هفته 3 نکات

انتظار نداشته باشید که یک ساله خود را با کودکان دیگر به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری مفهومی است که او هنوز نمیتواند درک کند، بنابراین اسباب بازی های زیادی را در تاریخ بازی ارائه می دهد.

اگر کودک شما با اسباب بازی های مورد علاقه اش بازی می کند، آن را به دیگران محدود می کند، اما او را تشویق کنید تا یاد بگیرید که به اشتراک بگذارید.

تاریخ بازی را از نزدیک کنترل کنید. اطمینان حاصل کنید که چنگ زدن و لمس کردن نباشید: بچه ها این سن ممکن است متوجه شوند که آنها بیش از حد دشواری را فشار می دهند یا فشار می دهند.

اجازه دهید کودک مشتاق خود را برای خود بیشتر کند، مانند چرخاندن صفحات هنگام خواندن به او یا مسواک زدن دندان های خود (با کمک شما).

هنگامی که کودک شما شروع به راه رفتن می کند، پیشنهاد می دهد که اسباب بازی ها را برای اضافه کردن یک بعد جدید به بازی بکشید.

مراقب کفش های دست من باشید. کفش مناسب هر کودک به طور متفاوتی است، و کفش را به پاهایش از اول شخص که آنها را می پوشد. این می تواند به پا نوزاد شما آسیب برساند.

آیا لباس ها خیلی کوچک هستند؟ در ابتدای هر فصل از یک صندوق کودک خود استفاده کنید. این می تواند به شما در طراحی لباس های مورد نیاز کودک کمک کند.

خرید کفش های مناسب برای کودک بخش اول

نوزادان به کفش نیاز ندارند، اما هنگامی که کودک شما شروع به یادگیری رفتن می کند، کفش مناسب برای حفاظت بسیار مورد نیاز است.


در اینجا چیزی است که هنگام خرید کفش نگاه کنید:


بچه ها که می توانند پیاده روی کنند باید کفش های ساخته شده از مواد نرم و سبک وزن را بپوشند. در صورتی که کف خود را لغزنده باشید، پاشنه با دستگیره لاستیکی می تواند یک ایده خوب باشد.

اطمینان حاصل کنید که کفش ها به اندازه کافی طولانی و گسترده هستند، تا جایی که می توانید رشد کنید. انگشتان پا نباید روی جلوی کفش ضربه بزنند.

راحت برای نوزادان یادگیری برای پیاده روی بسیار مهم است. کفش باید در فروشگاه مناسب باشد؛ بچه ها کفش های ناراحت کننده ای ندارند. ترک کردن و لمس کردن علائم ناراحتی است.

به دنبال مواد تنفسی مانند چرم یا بوم باشید، زیرا پاهای بچه بسیار زیاد است.

خرید کفش های جدید اغلب. پا نوزاد شما به سرعت رشد می کند، بنابراین هر دو تا چهار ماه نیاز به جفت جدید دارد.


اکنون که کودک شما کنترل بیشتری از دستهایش دارد، او با بازی های اسباب بازی و وسایل دیگرش در خانه بیشتر سرگرم کننده خواهد بود. شما می توانید او را تشویق کنید که یاد بگیرد و نه تنها آنچه را که اسباب بازی هایش می تواند انجام دهد، بلکه می تواند انجام دهد.