پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

چه لباسی در آب و هوای سرد بپوشیم بخش سوم

پایین تنه

برای لذت بردن از زمستان، باید در نظر بگیرید که چه چیزی روی پا و پاهای خود قرار می دهید.


جوراب شلواری / شلوار در حال اجرا: پاهای شما حرارت زیادی را تولید می کنند، بنابراین شما به لایه های زیادی نیاز ندارید که در بدن خود قرار داشته باشید. معمولا می توانید فقط یک جور لباس تنگ یا شلوار جین را از مواد مصنوعی مانند Thermion، Thinsulate، Thermax، Coolmax، پلی پروپیلن و / یا ابریشمی بپوشانید. اگر کمتر از 10 F (دمای یا باد خنک) باشد، ممکن است بخواهید دو لایه را در قسمت پایین بدن خود قرار دهید - لایه ای از لباس های جوراب و لایه ی ضد ضربه مانند شلوار جین.


کفش: پاهای شما نیز بسیار گرم تا زمانی که شما آنها را در حال حرکت و خشک نگه دارید. سعی کنید از گلدان، برف و برف جلوگیری کنید. به دنبال یک کفش در حال اجرا با مش با کمی ممکن که ممکن است، از آنجا که در آن آب از طریق پاهای شما نفوذ خواهد کرد. اگر نمی توانید از برف در حال اجرا باشید، ممکن است بخواهید در مورد خرید کفش های راننده ای فکر کنید که به نوعی ضد آب هستند و به شما سبکی بیشتری در برف می دهد. شما همچنین ممکن است بخواهید YakTrax Ice Grippers یا سایر علامت های یخچال یخ را بچرخانید، که به راحتی بر روی کفشهای در حال اجرا برای لغزش اضافه می شود.


جوراب: هرگز در حال جابجایی لباس های پنبه ای (در آب و هوای سرد یا گرم) نباشید زیرا آنها رطوبت را از بین نمی برند و پای خود را مرطوب و مستعد بروز می کنند. در عوض، باید جوراب خوبی از جوراب های ساخته شده از پارچه هایی مانند اکریلیک، CoolMax یا پشم (در زمستان) پوشید. ترکیبات پشم مدرن مانند SmartWool بدون خارش هستند و قابل شستشو و قابل خشک شدن می باشند. اگر در زمستان جورابهای ضخیمتر را بپوشید، باید بدانید که چگونه در کفشهای در حال اجرا شما مناسب هستند. شما ممکن است نیاز به خرید نیمی از اندازه بزرگتر و یا یک مدل گسترده ای داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.