پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

خرید کفش های مناسب برای کودک بخش دوم

کودک شما متوجه خواهد شد که برخی از اسباب بازی ها دارای اشکال، اندازه ها یا رنگ های مشابه هستند. امسال او شروع به دسته بندی آنها می کند.

او می تواند توپ را پرتاب کند و خوشحال خواهد شد تا ببیند که چقدر رول دارد. او را تشویق کنید که آن را برای بازی پرتاب کنید!

هنگامی که شما جاروبرقی، ابزار باغبانی، یا مخلوط کردن کاسه و اندازه گیری فنجان را بشکنید، کودک شما بخواهد کمک کند. اجازه دادن به او برای پیوستن (قطعا حفظ ایمنی در ذهن - بدون اشیاء تیز!) و یا ارائه نسخه های اسباب بازی از موارد خود را به او کمک می کند احساس نیاز و درگیر است.

ماه 12، هفته 3 نکات

انتظار نداشته باشید که یک ساله خود را با کودکان دیگر به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری مفهومی است که او هنوز نمیتواند درک کند، بنابراین اسباب بازی های زیادی را در تاریخ بازی ارائه می دهد.

اگر کودک شما با اسباب بازی های مورد علاقه اش بازی می کند، آن را به دیگران محدود می کند، اما او را تشویق کنید تا یاد بگیرید که به اشتراک بگذارید.

تاریخ بازی را از نزدیک کنترل کنید. اطمینان حاصل کنید که چنگ زدن و لمس کردن نباشید: بچه ها این سن ممکن است متوجه شوند که آنها بیش از حد دشواری را فشار می دهند یا فشار می دهند.

اجازه دهید کودک مشتاق خود را برای خود بیشتر کند، مانند چرخاندن صفحات هنگام خواندن به او یا مسواک زدن دندان های خود (با کمک شما).

هنگامی که کودک شما شروع به راه رفتن می کند، پیشنهاد می دهد که اسباب بازی ها را برای اضافه کردن یک بعد جدید به بازی بکشید.

مراقب کفش های دست من باشید. کفش مناسب هر کودک به طور متفاوتی است، و کفش را به پاهایش از اول شخص که آنها را می پوشد. این می تواند به پا نوزاد شما آسیب برساند.

آیا لباس ها خیلی کوچک هستند؟ در ابتدای هر فصل از یک صندوق کودک خود استفاده کنید. این می تواند به شما در طراحی لباس های مورد نیاز کودک کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.