پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

برای مصاحبه استخدامی چی بپوشیم؟

تصمیم گیری درمورد مصاحبه اغلب بخشی استرسآور از روند آماده سازی است. مصاحبه های شغلی موفق به هر دو نحوه پاسخ به سوالات و چگونگی ارائه خودتان بستگی دارد. به همین دلیل ظاهر هوشمندانه ای که با هم جمع می شود می تواند مدیر استخدام را متقاعد کند که شما برای این شرکت مناسب است.


در پایین، شما راهنمایی در مورد اینکه چه چیزی برای مصاحبه و چگونگی لباس برای مصاحبه شغلی شغلی باید اجتناب کنید، پیدا کنید.


 


چه چیزی برای مصاحبه نپوشید

اولا بیایید بررسی کنیم چه چیزی نباید به مصاحبه بپردازیم، صرفنظر از اینکه در محل کار رسمی یا غیررسمی چیست. هدف شما در مصاحبه شغلی این است که یک تصور خوب را بدست آورید، و اینکه چگونه لباس خود را بخش مهمی از چگونگی دیگران را درک می کنید. برای اطمینان از اینکه بهترین ها را نگاه می کنید، اجتناب کنید

به شرح زیر:


فلیپ فلاپ ها و دیگر صندل های باز است

کفش ورزشی

تیپ تانک یا پیراهن با بند های نازک

شورت

لباس زیر که از لباس شما خارج می شود (این می تواند شامل لباس های شیک، شلوار و غیره باشد که از بالای شلوار یا دامن شما نشان داده می شود).

دامن یا لباس هایی که خیلی کوتاه هستند (شما می توانید این را با ایستادن و قرار دادن سلاح های خود را به طور مستقیم از طرف طرف خود تست کنید. اگر دامن کوتاهتر از انتهای انگشتان شما باشد، ممکن است بخواهید یکی از آنها را انتخاب کنید.)

پیراهن با necklines بیش از حد پایین و یا که در معرض شکم شما

عطر و ادکلن (در حالی که شما باید بوی تمیز، برخی از عطر ها دیگران را تحریک می کنند. در اتاق نشست کوچک، بوی می تواند منحرف شود.)

 


کد لباس اداری را مطالعه کنید

قبل از انتخاب یک مجموعه مصاحبه، شرکت را بررسی کنید تا تعیین کنید که محل کار آنها رسمی است. اگر شما وب سایت شرکت و صفحات رسانه های اجتماعی را بررسی کرده اید اما هنوز نمی توانید کد لباس را تعیین کنید، سعی کنید از بخش مدیریت منابع انسانی شرکت بپرسید. توضیح دهید که شما یک مصاحبه آینده دارید و مایل به شناخت کد لباس مناسب هستید.


این نیز یک ایده خوب است که نقش و صنعت را در نظر بگیریم. برای مثال، اگر مصاحبه ای با موقعیت شرکت در امور مالی یا قانون دارید، لباس رسمی کسب و کار کنید. برای مردان این به معنی کت و شلوار مناسب است. برای زنان، این به معنی لباس مناسب، لباس زیر و یا لباس دامن است. با این حال، برای موقعیت های رسمی و محل کار کمتر، گاه به گاه کسب و کار تقریبا همیشه بهترین گزینه است.



 


 


کسب و کار گاه به گاه چیست؟

گرچه تعریف دقیق ندارد، گاه به گاه کسب و کار به طور کلی به معنای پوشیدن حرفه ای بدون اینکه بیش از حد رسمی باشد. این یک گام از شلوار جین و تی شرت است، اما گام پایین تر از لباس رسمی کسب و کار است. این اغلب یک کد لباس پیش فرض شرکت است و یکی از گزینه های هوشمند برای مصاحبه شغلی در تقریبا هر صنعت است.


 


چگونگی کسب و کار گاه به گاه (برای زنان)

یک حرفه ساده و حرفه ای را انتخاب کنید

از بالا، راحت، حرفه ای و محافظه کار استفاده کنید. یک پیراهن دکمه ای را با یک ژاکت کش با زنجیر، یک پیراهن ساده با یک ژاکت گاه به گاه، یک ژاکت ابریشمی آبی یا یک ژاکت گردن زده، سعی کنید. رنگ های خنثی و الگوهای ساده را انتخاب کنید. اجتناب از ژاکت های شلوار جیبی یا غلیظ، لباس های نامناسب، گردن های گرد و غبار و پارچه هایی که به راحتی چروک می شوند. این یک گزینه برای پوشیدن لباس گاه به گاه همراه با یک کمربند قلب و کمربند است.


شلوار لباس یا دامن را بپوشید

بالای سر خود را با شلوار سیاه و یا نیروی دریایی یا دامن مداد (طول زانو و یا بلندتر) که تمیز بوده است، بپوشانید. اگر شما پیراهن دکمه ای را پوشیدید، ممکن است بخواهید آن را به شلوار یا دامن خود برای یک نگاه جلا بپوشانید. این نیز قابل قبول است که شلوارهای خاجی یا پنبه را بپوشند تا زمانی که آنها حرفه ای باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.