پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

نکاتی برای صاحبان کت و شلوار ابریشمی بخش دوم

تمیز کردن ابریشم

شما احتمالا لباس های ابریشمی نداشته اید، بنابراین خوشبختانه تمیز کردن می تواند به حداقل برسد. پس از استفاده، قلم مو را به آرامی روی خود بگذارید تا ذرات کوچک گرد و غبار را از بین ببرد. تمیز کردن خشک با استفاده از مواد شیمیایی خشن، بر روی یک لباس گرانبها، از هر هزینه باید اجتناب شود. مطمئن شوید که تمیزکننده های ابریشمی خود را به طور کامل تحقیق کنید و بدون هیچ هزینه ای صرفه جویی کنید اگر واقعا نیاز به تمیز کردن عمیق دارید. فقط از هر تمیزکننده تجاری تجاری استفاده نکنید. برای پیدا کردن یک پاک کننده معتبر و ماهرانه، از اطراف آن بخوانید یا بخوانید. هنگامی که برای اتو کردن می آید، مطمئن شوید که از حرارت کم روی پارچه مرطوب استفاده کنید. پروتئین که رشته های ابریشم را تشکیل می دهد با گرمای زیاد تغییر شکل می دهد (تصور کنید که یک استیک بخورید). بخارها اثرات بسیار موثری نشان نمی دهند زیرا ابریشم رطوبت زیادی را به وجود می آورد که منجر به لباس های تیره می شود.


سایز

دلیل تصویر شکنندگی تصویر ابریشم حساسیت به لکه ها است. نه این که لکه ها حذف شوند غیرممکن است، اما درمان با لباس های ابریشمی نقطه تنها باعث می شود همه چیز بدتر شود. ابریشم در حفظ رنگ آن بسیار ضعیف است، هر گونه درمان نقطه ای، محدوده اطراف را محو خواهد کرد، و باعث ایجاد پچ ناخوشایندی در لباس شما خواهد شد. از پارچه خشک استفاده کنید تا کاملا رطوبت باقی بماند. پارچه را فشار ندهید. پس از خانه، ابریشم رنگی خود را بگشاید و به آرامی آن را در یک سطل سرد با چند قطره از مواد شوینده مایع حمام کنید. فقط از یک محصول برای ابریشم استفاده کنید. برای مدت چند دقیقه لباس را در وان بکشید، مطمئن شوید که پارچه را به شدت درون هر ناحیه محکم نکنید. لباس خود را خیس کنید تا خشک شود تا به اندازه کافی مرطوب باشد. اگر رنگ به نظر می رسد، آن را به تمیز کننده ابریشم خود ارسال کنید.


مصرف روزانه

ابریشم عالی است در جذب عرق در تابستان، و به عنوان یک لایه عایق نازک در زمستان. استفاده از ابریشم به عنوان یک زیرمجموعه برای این اهداف برای استفاده روزمره خوب است. آنها تحت لباس خود رنگ آمیزی نمی کنند. برای لباس ابریشم آنها را برای موارد خاص ذخیره کنید. چهره ابریشمی چشمانداز و عجیب و غریب است، بهترین لحظات لحظهای لحظات را ذخیره میکند. شما ماشین شستشوی ماشین های کلاسیک خود را رانندگی نخواهید کرد و همچنین یک کت و شلوار ابریشمی خواهید داشت. هنگام پوشیدن کت و شلوار ابریشمی، مراقب لکه ها باشید. به گفته او، اجازه دهید لباس پوشیدن ابریشمی خود را در تابه از ترس از آسیب رساندن آن پنهان نکنید. آن را بپوش و مطمئن شویم که مردم آن را می بینند!


مسافرت رفتن

مهم است که کت و شلوار ابریشمی خود را به درستی بپوشانید تا از آسیب های ساینده جلوگیری کنید. از یک کیسه کت و شلوار پلی استر با پایان صاف استفاده کنید، و مطمئن شوید که مناسب کت و شلوار در داخل مناسب است. اگر شما کت و شلوار خود را از Senszio، کت و شلوار کت و شلوار که با آن آمد آمد کافی تا زمانی که شما را به یک کیسه کت و شلوار خاص سفر تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که کت و شلوار بیش از یک بار را نپوشانید و انوار در عرض عرض یکنواخت است. خوشبختانه ابریشم به راحتی چروک نمیکند، هنگامی که شما به مقصد خود برسید، آن را بیرون بیاورید و آنرا درست کنید.


در Senszio ما کت و شلوار مناسب است که بی نظیر بی نظیر را منتشر می کنند، حتی اگر از ابریشم ساخته نشده است. خیاط ما برای بیش از سه نسل مهارت های خود را به منظور ارائه لباس های با کیفیت بالا به شما، نجیب زاده قابل تشخیص است. بیا به ما مراجعه کنید و یک وقت ملاقات برای دفعه بعد که ما در شهر شما هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.