پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

چه لباسی در آب و هوای سرد بپوشیم بخش دوم

قسمت بالای بدن

کلید پوشیدن لباس زمستانی، مخصوصا با بدن فوقانی شما، لایه بندی شده است. لایه ها نه تنها لایه ها حرارت بدن را دامن می زنند بلکه باعث می شوند که عرق بتواند از طریق لایه های لباس حرکت کند. رطوبت از لایه اول خود به لایه های بیرونی شما بی اثر است و سپس تبخیر می شود. در اینجا یک راهنمای چگونگی لایه بر روی بدن فوق العاده شما است:


 لایه ای که نزدیک ترین قسمت بدن شما است باید از یک ماده مصنوعی وایکینگ مانند  یا ابریشم ساخته شود. این عرق را از بدن شما دور می کند، شما را خشک و گرم می کند. بسیار مهم است که مطمئن شوید پنبه ای برای این لایه نمی پوشید، زیرا زمانی که مرطوب می شود، مرطوب می ماند. هنگامی که آن بیش از 40 F است، معمولا می توانید یک لایه پایه طولانی آستین بپوشید.



لایه ایزوله: لایه دوم یا لایه متوسط ​​که برای هوای بسیار سرد (زیر 10 درجه فارنهایت) مورد نیاز است، باید یک ماده عایق مانند پشم گوسفند باشد. این لایه باید رطوبت را از پوست دور نگه دارد. این باید تعادل کامل را داشته باشد تا هوا را گرم نگه دارد، اما بخار به اندازه کافی بخار یا گرما را برای جلوگیری از گرمای بیش از حد آزاد می کند. برخی از پارچه هایی که برای لایه دوم شما پیشنهاد شده اند عبارتند از  پشم پشمی پلی استر، 


لایه بیرونی و ضد آب: این لایه باید از باد و رطوبت (باران، برف و یخ) محافظت کند، اما در عین حال اجازه می دهد تا گرما و رطوبت برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و خنک شدن به وجود آید. این یک ایده خوب است که یک ژاکت با یک زیپ برای این لایه بپوشید تا بتوانید درجه حرارت خود را با کشیدن آن به پایین تنظیم کنید. لایه های پیشنهادی پیشنهادی شامل  نایلون هستند. اگر بین 10 F و 40 F باشد، می توانید با یک لایه پایه و یک لایه بیرونی کنار بیایید.


دستکش / دستکش: شما می توانید 30 درصد از حرارت بدن خود را از طریق اندام خود از دست بدهید، بنابراین مهم است که آن دست ها را پوشانید. در روزهای سرد، دستکش را پوشانده و رطوبت را از بین ببرد. هنگامی که بسیار سرد است، دستکش بهترین انتخاب است زیرا انگشتان شما حرارت بدن خود را به اشتراک می گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.