پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

برای مصاحبه استخدامی چی بپوشیم؟ بخش دوم

کفش مناسب را انتخاب کنید

برای مصاحبه گاه به گاه کسب و کارتان، آپارتمان های سیاه و سفید یا قهوه ای بسته های تیز، پمپ ها یا پاشنه های کم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کفش های خود را خراشیده، خراشیده و یا کثیف نیست، و از صندل های سرسبز، فلیپ فلاپ ها، سایبان های بلند آسمان، کفش های کتانی یا کفش های رنگی رنگی اجتناب کنید.


لوازم جانبی را ساده نگهدارید

گزینه های طلا و جواهر خود را ساده و حرفه ای نگه دارید. اجتناب از دستبندها، گردنبند و گوشواره های کوچک، بزرگ یا حیرت انگیز. در عوض، گردنبند ساده یا گوشواره گلدوزی، یک گردنبند ظریف و یک یا دو دستبند ساده که درهم شل نیست. اگر لهستانی ناخن بپوشید، حتما آن را تمیز کنید و در یک رنگ کلاسیک و خاموش استفاده کنید.

 


چگونگی لباس عروسی (برای مردان)

یک پیراهن گردن با آستین بلند را انتخاب کنید

پیراهن دکمه ای کم رنگ و با فشار دادن یک آستین بلند و یقه ای را بپوشید و مطمئن شوید که آن را به شلوار خود به صورت منظم پوشانده اید. شما می توانید یک کراوات بافت با یک الگوی ساده یا رنگ جامد بپوشید، اما این کاملا اختیاری است. همچنین مناسب برای پوشیدن یک پیراهن دکمه ای برای یک ظاهر گاه به گاه کسب و کار جلا مناسب است. اگر چه این امر اجباری نیست، در نظر بگیرید که یک کت ورزشی ورزشی خاکستری، سیاه و سفید یا ابریشمی آبی یا لباس ورزشی سبک وزن را برای یک لباس با هم بیشتر بکشید. اجتناب از پوشیدن پیراهن پولو حتی اگر مصاحبه ای در یک شرکت پشت سر هم انجام دهید.


لباس چینی یا شلوار لباس

شلوار پنبه ای فشرده، چینی رنگین کمان و یا خاک، گزینه های عالی برای مصاحبه شغلی است. به رنگ های خنثی مثل خاکستری، سیاه، قهوه ای و آبی مایل به آبی رنگ، از آنجایی که این رنگ ها با رنگ های مختلف پیراهن مطابقت دارند. در برخی مواقع ممکن است شلوار جین رنگی تیره باشد. اگر مطمئن نیستید که شلوار جین در این دفتر مناسب است، به جای آن شینو یا لباس شلوار را بپوشانید.


کفش های تیره با جوراب های مناسب را انتخاب کنید

کفش های چرمی تیره رنگ، تازه جلا را انتخاب کنید. شما می توانید لباس های قهوه ای یا سیاه و سفید، کفش های لباس توری، آکسفورد و یا یک کفش مخصوص کفش پاشنه بلند که لباس شما را تعریف می کنند قرار دهید. اطمینان داشته باشید که جورابهای لباس بلند گوسفند را که با شلوارهای خود مطابقت دارند، بپوشانید. اجتناب از جوراب های ورزشی


لهجه های ساده را اضافه کنید

شما می توانید ساعت مچی ساعتهای کلاسیک را با یک نوار فلزی یا چرمی بپوشید، اما باید هر طلا و جواهرات حواس پرتی مانند گوشواره، گردنبند و دستبند را حذف کنید. همیشه کمربند چرمی را که با رنگ کفش شما مناسب است، بپوشانید. شما می توانید یک مربع جیب ساده را به یک جیب شطرنجی اضافه کنید تا تصویر را کامل کنید.

 


یک تمرین لباس انجام دهید

چند روز قبل از مصاحبه، لباس کامل خود را امتحان کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز مناسب است و به نظر پاکیزه و حرفه ای است. مصاحبه ای با یک دوست یا اعضای خانواده هنگام پوشیدن لباس مصاحبه خود انجام دهید تا ببینید که چطور متناسب و احساس می شود. شب قبل، آخرین بار برای هر گونه چین و چروک، لکه، سوراخ یا موهای حیوان خانگی بررسی کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
کرج پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 17:48 https://ruzeno.com

مطلب خوبی بود کاش چند عکس هم اضافه کرده بودی .

ممنون سعی میکنم بذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.