پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

20 لباس که مردان نباید بپوشند

شیک پوشی با تفریق آغاز می شود.

منظورم چیست؟

به نظر می آید فکر ی کنید که در مورد خرید لباس های جدید نیست اما  ابتدا لازم است خلاص شوید از :

عادت هایی که به جای جذب مردم مخالفند.

لباسهایی که به شدت شکل کاری یا بیش از حد پرتقالی هستند، شیک نیستند.

گاهی اوقات دشوار است که یک اشتباه مد را زمانی که دیگران به نظر می رسد به عنوان یک روند آن را اتخاذ کنند.


به همین دلیل است که ما این لیست از 20+ چیز را که انسان هرگز نباید به طور عمومی بپوشاند، ایجاد کردیم.


1# رایحه  عطر بیش از حد

شما اغلب شنیده اید که می گویند عطر باید کشف شود، 

عطر و بوی عطر و طعم نه تنها به نوبه خود باعث میگرن و واکنش های آلرژیک می شود.

اکثر مردان احساس بوی بد دارند و تبدیل به هر روزنشان می شوند. در نتیجه، آنها بیش از حد استفاده می کنند و حضور خود را با عطر و بوی قوی اعلام می کنند.

عادت به مصرف عطر درستی را در مکان های مناسب اعمال کنید. در حین نگهداشتن بطری 10 اینچ از بدن خود، یکبار بر روی مچ دست ها، گردن و سینه اسپری کنید. ظرافت در عین حال با استفاده از مقادیر سخاوتمندانه عطر و طعم بسیار سخت تلاش می کند.


این که آیا شما از یک عطر قوی تر یا یک عطر اکسیژن ضعیف استفاده می کنید، تعداد اسپری ها تغییر نکرده است. یک عطر ضعیف سریعتر تبخیر می شود و در طول روز نیاز به یک برنامه دیگر دارد. تعادل مناسب را پیدا کنید و عطر و بوی شما مردم را نزدیک تر می کند تا آنها را دفع کنند.


# 2 لوگوهای بزرگ در لباس

لباس هایی که آرم های مارک را نمایش می دهند یک حرکت بازاریابی هوشمند برای فروش شرکت است

شما یک تبلیغ تبلیغاتی نام تجاری نیستید. تبلیغ کنندگان این را دوست دارند اما مگر اینکه شما پرداخت می کنید، چرا می خواهید آرم یا علامت بزرگی را در پیراهن خود ترویج کنید؟

نام تجاری تبدیل به مترادف با وضعیت است. افراد به طور طبیعی برچسب ها را با کیفیت برابر می کنند.

هرگز نباید لباس طراح را فقط برای نام تجاری خریداری کنید. لباس شما باید متناسب با شیوه زندگی شما باشد.

من نمی گم شما هرگز لباس طراح را خریداری نکنید و یا برند خود را به لباس های خود ببندید. قابل قبول است که یک تی شرت پلو با یک لوگو کوچک Lacoste یا Ralph Lauren در سینه چپ خود بگیرید.


کلید این است که اطمینان حاصل شود نام تجاری حداقل و تقریبا نامرئی است. هرگز نباید توجهی را از قلم داری از دست بدهد.

آن را ساده نگه دارید نیازی به یک تی شرت با نام تجاری بزرگ با آرم بزرگ وجود ندارد.


تی شرت های دوزی شده # 3 لوگو دوزی شده شلوار

به رغم بهترین نگرانی های طراحان برتر، شلوار مروارید به بهترین شکل ممکن برای زنان ایتالیایی پیچیده ای که نگرش خود را مطابق با شلوار فانتزی خود می گذارند، باقی می ماند.

اجتناب از پوشیدن شلوارهایی که با اشک های پرپکی پوشانده شده اند، آرم های طراح، نهنگ های کوچک (یا لوبسترها)، پرچم ها و نقوش ها.



فیلم های STYLE

# 4 بالا بردن مخزن جانبی

این به این معنی نیست که بدن شما در بدن شما به اندازه کافی کار می کند.

اگر شما ساخت خوب داشته باشید، مردم مجبورند متوجه شوند. نمایش سمبل سوپرمن شما جنس مخالف را تحریک نمی کند - اگر این قصد شما باشد، ممکن است به آرامی بیرون بیایید. بهتر است همه چیز را به تخیل بگذارید، به هر حال.


 


# 5 کفش انگشت پا

علی رغم اعتراضات علیه کفش های عجیب و غریب، مردان همچنان به آنها می پوشند. کفش ها با انگشت پا و انگشتان پا کوچک می شوند غول پیکر و دلقک.

وقت آن رسیده است که این روند گذرگاه بازنشسته شود و به یک کفش زیبا و طبیعی برسد.


# 6 کفش انگشت پا

یکی دیگر از شکل کفش افراطی، کفش کفش انگشتی در 90 سالگی خشم بود. طراحی پوسته و مربع کفش مناسب مردانی است که دارای ناهنجاری های پا یا گسترده تر از پاهای معمول هستند.


هیچ چیز در اواخر دهه 90 بیشتر از کفش های کت و شلوار، پاشنه بلند، فریاد نمی زند. اجتناب از شکل متقارن هر دو کفش، چپ و راست به دنبال دقیقا همان.


اجتناب از پاهای خود را نگاه قهوهای مایل به زرد و یا مانند شلاق زدن و تغییر به کفش پین منحصر به فرد بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.