پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پرستاری و رنگ اتاق کودک

رنگ های پرطرفدار بزرگ یک محیط پرورش برای کودک شما را ایجاد خواهد کرد.


شما می خواهید اتاق کودک خود را به عنوان یک پرستاری، محل آرامش بخش برای اضافه کردن خانواده جدید خود باشد. با این حال، به خصوص اگر شما بودجه کوچکی دارید، می خواهید رنگ هایی را انتخاب کنید که به نظر می رسد اتاق بدون فرزند زیاد کار کند.


هنگامی که نوزادان اولین بار متولد می شوند، تنها رنگ هایی که می توانند به خوبی ببینند، سیاه، سفید و خاکستری هستند. شما می خواهید رنگ چند رنگ را در اتاق کودک معرفی کنید، اما کارشناسان توصیه می کنند از رنگ آمیزی دیوارهای قرمز اجتناب کنند زیرا این رنگ اولین رنگی است که کودک می بیند و اتاق با بیشتر قرمز می تواند گیج کننده باشد. بهترین رنگ برای نوزادان از خواب بیدار شدن، سایه هایی است که نرم تر هستند، مانند بلوز، سبز و گلابی، چرا که چشم های کودک می توانند این رنگ ها را در همان زمانی که رشد می کنند درک کنند.


اگر دوست دارید، می توانید یک ایده را برای اتاق کودک خود از یک قافیه کودکانه یا داستان کودکانه راه اندازی کنید. نقاشی دیواری را نقاشی کنید یا حتی نقاشی کنید.


دیوارهای خنثی اگر شما منتظر تولد تا تولد فرزندتان هستید، خوب است. شما می توانید آثار هنری قاب را در رنگ هایی که دوست دارید اضافه کنید و آنها را تغییر دهید و دیوارهای خنثی می توانند به عنوان فرزند شما بزرگتر کار کنند. Neutral ها نیز انتخاب خوبی هستند اگر می خواهید تخت ملافه، تخت معلق، دیوار هنر، عکس ها و یا قطعات مبلمان مجسمه را در مهد کودک خود نمایش دهید. سایه های خنثی با مبلمان یا مبلمان مدرن یا مدرن کار می کنند.


رنگ های دیگر که می توانند بی طرفی جنسیتی باشند عبارتند از آبی رنگ سبز، سبیل زرد و زرد طلایی. این رنگ ها دارای قدرت ماندنی بیشتری نسبت به پاستل سنتی صورتی و آبی هستند.


سفید، همچنین یک انتخاب خوب برای مهد کودک است که آرامش بخش است و به ویژه با مبلمان سنتی و ملافه های مودبانه کار می کند.


با از بین بردن سایه های رنگ پریده "کودک" و انتخاب رنگ های روشن تر، می توانید رنگ اتاق را در رنگ هایی که هنوز مناسب است، به عنوان طعم و بوی خود فرزند خود را رنگ کنید. رنگ انتخابی شما حتی می تواند بر روی سقف در یک رنگ سبک تر از دیوارها قرار گیرد.


نقاشی دیواری می تواند یک راه جالب برای آوردن یک اتاق کودک به زندگی باشد، و لازم نیست فانتزی باشد؛ بلوک های ساده رنگ در شکل حیوانات، درختان و گل ها انجام خواهد شد. به یاد داشته باشید که یک نقاشی بسیار "کودک با مضمون" احتمالا باید زودتر از یک دیوار جامد یا یکی با نوار، دزیک یا الگوی دیگر تغییر کند. شما همچنین می توانید رنگ های تکمیلی را به یکدیگر متصل یا گروه بندی کنید تا یک نگاه شاد ایجاد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.