پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

نکاتی برای صاحبان کت و شلوار ابریشمی بخش اول

هیچ چیز در کمد لباس بیشتر از کت و شلوار ابریشمی نخواهد بود. هرگز جلوه های زیبای خود را از دست نخواهید داد، نسل ها نرم و براق خواهند بود، و اجازه می دهند از پدر و پسر به عنوان یک مسیح منتقل شوند. ابریشم در کت و شلوار شما شبیه به ابریشم عنکبوت است و حفظ برخی از دوام و قدرت افسانه ای خود را، و آن را به جلو به جلو برای مراقبت از. لباس ابریشم برای رویدادهای لوکس و کت و شلوار مناسب است و از بسیاری جهات برای رسیدن به اثرات مختلف ترکیب شده است.

مشخصات ابریشم
ابریشم به سختی از کرم ابریشم استخراج می شود. 2500 کرم طول می کشد تا به اندازه کافی ابریشم برای یک کت و شلوار، که به قیمت گران قیمت آن تسویه می شود. ابریشم جذابیت فوق العاده ای دارد، شما را در هوای گرم خشک و خنک نگه می دارد. ابریشم نیز گرما را به خوبی انجام نمیدهد و همچنین یک لایه عایق الکتریکی سبک است که میتواند در زمستان پوشیده شود. این به خاطر الیاف ساخته شده از پروتئین است که متفاوت از دیگر الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه است. پروتئین ها از قدرت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند، قادر به کشیدن تا 30٪ از اندازه اصلی خود و بدون آسیب پایدار است. با این حال، این قدرت باعث می شود که رنگ ها در ابریشم باقی بمانند. چیزی به همان اندازه ساده است که قرار گرفتن در معرض نور به اندازه کافی رنگ را در پارچه محو می کند.

مخلوط ابریشم
ابریشم / پنبه و ابریشم / پشم مخلوط باید به عنوان ابریشم درمان شود. این مخلوط ها معمولا برای اهداف آرایشی انجام می شود و هیچ گونه قدرت فیزیکی را اضافه نمی کنند. می توان گفت که ترکیب ها پارچه را کمتر با دوام، از آنجا که ابریشم بسیار قوی تر از پارچه های مخلوط با آنها است. برخی ترکیبات پیچیده نیز ممکن است نقاط ضعف در امتداد درزهایی که پارچه با هم بافته شده اند، ایجاد کند. هنگام استفاده از لباس های ابریشمی خود را به تمیزکننده های ابریشمی، مطمئن شوید که آنها دقیقا همان چیزی را که مخلوط می کنند مطلع کنید.

ذخیره سازی
ابریشم به لطف مقاومت در برابر عناصر است. از طریق کپک از آن استفاده نمی شود، بنابراین رطوبت در سطوح پایین نباید نگرانی باشد. ابریشم نیز به طور طبیعی مقاوم در برابر سوزاندن است، اما آن را در یک انبار مناسب با عرض کافی نگه دارید تا از شانه ها به خوبی پشتیبانی شود. لباس های ابریشمی را با یک کیسه کت و شلوار برای نگه داشتن حشرات در خلیج نگه دارید. مواد مخدر انسدادی بخور می دهند که می تواند لباس شما را خراب کند. هنگام استفاده از کت و شلوار ابریشمی خود را از ذخیره سازی، باید آماده بلافاصله بپوشید. این تطبیق پذیری، پادشاهان را برای قرن ها ساخته است، اما اگر شما نیاز به کوچک کردن چروک ها را داشته باشید، مطمئن شوید که پارچه مرطوب است، زیرا در حرارت بیش از 160 درجه سانتیگراد / 320 درجه فارنهایت گرم می شود. در صورت شک و تردید، از بخار استفاده کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.