پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

فواید جوراب پوشیدن و نکات استفاده از آن بخش اول

نمی تونم بخوابم!!!
پاهای سرد ممکن است دلیل شب های بی قرار شما باشد. هنگامی که پاهای شما سرد هستند، عروق خونی را کاهش می دهند و خون را به گردش می رسانند. با توجه به بنیاد ملی خواب، قبل از رفتن به رختخواب، پاهای خود را گرم کنید، به شما کمک می کند سیگنال روشن خواب خود را به خواب بسپارید.

و ساده ترین راه برای گرم کردن پاهای شما؟ جوراب استفاده از جوراب در رختخواب امن ترین راه برای نگه داشتن پا شما گرم یک شبه است. روش های دیگر مانند جوراب برنج، بطری آب گرم یا یک پتو گرما ممکن است موجب سرفه یا سوزش شود.

خواب تنها سود برای پوشیدن جوراب در شب نیست. به یاد بیاورید که چگونه این عادت جدید میتواند زندگی شما را تغییر دهد.

چرا باید با جوراب بخوابی؟
به غیر از کمک به بدن خود را گرم می شود، پوشیدن جوراب در شب همچنین دارای مزایای اضافی:

جلوگیری از گرفتگی: برخی خانم ها جوراب پوشیدن را برای خنک کردن دمای بدنشان مفید می دانند.
بهبود کفش پاشنه بلند: استفاده از جوراب های پنبه پس از مرطوب کردن می تواند به حفظ پاشنه خود را از خشک شدن.
افزایش ارگاسم بالقوه: به گفته بی بی سی، محققان به طور تصادفی کشف کردند که استفاده از جوراب ها باعث افزایش توانایی شرکت کنندگان در دستیابی به ارگاسم 30 درصد شده است.
کاهش احتمال حملات رینود: بیماری رینود زمانی است که در مناطق آسیب دیده پوست، معمولا انگشتان پا و انگشتان، گردش خون را از دست می دهند و شروع به فروپاشی می کنند. استفاده از جوراب در شب می تواند به جلوگیری از حمله با نگه داشتن پاهای گرم و گردش خون کمک کند.


جوراب های لباس پوشیدن
جوراب های ساخته شده از الیاف نرم طبیعی مانند پشم مریمینو یا قیشر بهترین هستند. آنها معمولا بیش از جورابهای فلفل یا مصنوعی هزینه می کنند، اما آنها ارزش پول اضافی را دارند. اطمینان حاصل کنید که جورابهایی که انتخاب میکنید، مناسب نیستند، که ممکن است گردش خون را تضعیف کرده و مانع گرم شدن مناسب پاهای شما شود.

برای افزایش گردش خون
ماساژ خود را قبل از خواب بگذارید.
یک تقویت کننده گردش خون طبیعی مانند کپسایسین را به روغن ماساژ یا مرطوب کننده مورد علاقه خود اضافه کنید. این کمک می کند تا جریان خون حتی بیشتر افزایش می یابد.
گرم کردن جوراب خود را با نشستن بر روی آنها و یا استفاده از خشک کن مو قبل از قرار دادن آنها.
یکی از دلایل نداشتن پوشیدن جوراب در هنگام خواب، بیش از حد گرم می شود. اگر بیش از حد گرمایید یا خیلی گرم کنید، جوراب خود را بشکنید یا پاهای خود را خارج از پتو خود قرار دهید.

در مورد جوراب فشرده؟
در صورت لزوم استفاده از جوراب فشرده در شب، مگر اینکه توسط پزشک شما تجویز شود. حتی اگر آنها با افزایش جریان خون بهبود گردش خون را تجربه کنند، به معنای رختخواب نیستند. جوراب های فشرده حرکت جریان خون را از پاهای خود و ممکن است جریان خون هنگامی که شما در حال دروغ کردن بلوک می شود.


چگونه جوراب های برنج خود را بسازید
اگر یک حمام گرم و یا حمام پا در دسترس نباشد، یا اگر دوست دارید که یک منبع گرما طولانی تر در رختخواب خود داشته باشید، می توانید از جوراب برنج استفاده کنید. شما نیاز خواهید داشت:

جوراب های محکم
برنج
گروه های لاستیکی
مراحل:

3 فنجان برنج را به هر جوراب بریزید.
جوراب با یک باند لاستیکی محکم بسته.
برای 1 تا 2 دقیقه جوراب برنج را در مایکروویو گرم کنید.
آنها را زیر پتوها در کنار پاهای شیک خود قرار دهید.
چیزهایی که باید اجتناب کرد
جوراب های برنج را در اجاق گاز حرارت ندهید زیرا ممکن است خطر آتش سوزی باشد.
اگر حساسیت پوستی را کاهش دهید، می توانید از آن استفاده نکنید.
از کودکان و بزرگسالان سالخورده استفاده نکنید، مگر اینکه تحت نظارت باشید تا از هر حادثه رانندگی جلوگیری شود.
راه های دیگر برای حفظ پای شما گرم است
حمام های گرم گرم برای کمک به کاهش بی خوابی و خستگی در افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند پیدا شد. حمام داغ و یا فقط حمام پا قبل از خواب نیز باعث افزایش دمای بدن می شود و می تواند به شما کمک کند راحت تر به خواب بروید. حمام های خفیف نیز یک راه حل طبیعی هستند که به راحتی در دسترس هستند و هیچ گونه دارو را شامل نمی شوند.

اگر پای خود را به طور مداوم سرد، گردش خون شما ممکن است گسل باشد. اگر با مشکلات دشوار گردش خون یا بیماری های مزمن مانند دیابت آشنا شوید، با پزشک خود مشورت کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.