پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

نحوه شناسایی لباس های با کیفیت بالا

 لباس های مختلف در انواع پارچه ها و مارک ها می آیند. بسته به آنچه که دنبال می کنید، نشانه های ساده ای وجود دارد که نشان می دهد که لباس از تولید کافی ساخته شده است.

لباس های مختلف در انواع پارچه ها و مارک ها می آیند. بسته به آنچه که دنبال می کنید، نشانه های ساده ای وجود دارد که نشان می دهد که لباس از تولید کافی ساخته شده است.


گران است یا خیر، مهم است بدانید قبل از خرید آن چه خریداری می کنید. همه ما می دانیم چه چیزی شبیه به خرید یک پیراهن یا بلوز است که به زیبایی متناسب است، تنها پس از اولین شستشوی آن بی ضرر است. ما بیش از 65 سال در کار مراقبت از پوشاک بوده ایم و اگر کیفیت لباس را خوب یا بد نکنیم، می توانیم به سرعت تشخیص دهیم. اگر بخواهید مانند یک سبک حرفه ای خریداری کنید، از طریق این راهنمای سریع برای تعیین کیفیت پوشاک بروید.


مرحله 1. لباس را احساس کنید

هر متخصص لباس به شما می گوید - مهمترین راه تشخیص کیفیت پارچه، این است که چگونه احساس می کنید. شما می توانید شرط بگذارید که ما با کیفیت پارچه مواجه هستیم، صرف نظر از اینکه پیراهن 15 یا 300 دلار است. اگر نمیتوانید لباس را به طور قابل اعتماد بپوشانید، این پول از بین رفته است.


مرحله 2. چک کردن درز

یک نشانه مطمئن از یک لباس با کیفیت، مراقبت هایی است که برای اطمینان از کارایی خوب انجام می شود. به همین دلیل است که پوشاک از تولید کنندگان بوتیک اغلب می تواند با کیفیت و یا بالاتر از برخی از مارک های طراح. دوخت تمیز، سازگار و تقویت شده همیشه نشانه خوبی است. درز ها باید صاف، بدون ضربه، و بدون هیچ گونه موضوعات شل و ول.


مرحله 3: خیاطی را بازبینی کنید

لباس های گوناگون اغلب شامل "دارت،" یا چرم پوشیدن به یک لباس برای بهبود مناسب آن است. برای پیراهنها، باید بین پهلوهای مجاور، پهلوهای مجاور، که به عنوان یو اسکای پشتی شناخته می شود، وجود داشته باشد، که از لباس های سنگین محافظت می کند. به همین ترتیب برای کت، برای جفت محکم پشتی را بررسی کنید.


مرحله 4. جزئیات را در نظر بگیرید

آیا دکمه و پرچم ساخته شده از مواد سنگین و با دوام است؟ آیا آنها احساس ارزان و پلاستیکی دارند؟ آیا زیپ ساخته شده از فلز است؟ اگر پوشش وجود دارد، آیا آن نرم و تمیز تمیز است؟ آیا برچسب بافته شده یا ارزان چاپگر است؟


 


 شما همیشه می توانید از احساس پارچه ای که آن را نرم است، بگویید، اما همیشه اینطور نیست که چقدر طول می کشد. بررسی دقیق تر با بررسی تنگی پارچه و شمارش بخیه انجام دهید.

شما همیشه می توانید از احساس پارچه ای که آن را نرم است، بگویید، اما همیشه اینطور نیست که چقدر طول می کشد. بررسی دقیق تر با بررسی تنگی پارچه و شمارش بخیه انجام دهید.


خرید برای یک پارچه خاص؟ به دنبال این نشانه ها باشید:

پنبه:

مهمترین ویژگی پنبه، محکم بودن پارچه است. یک راه سریع برای گفتن این است که پنبه را تا نور نگه داریم. اگر شما به وضوح از طریق پارچه می توانید ببینید، شانس پیراهن یا کاهش می یابد به طور قابل توجهی و یا از دست دادن فرم خود را پس از چند می پوشد.


کتانی:

دلیل اصلی خرید لباسی برای سبک وزن و تنفس است. این باعث می شود آن را برای لباس تابستان، یا به طور کلی گرم تر درجه حرارت. با این حال، این تنفس می آید در قیمت. کت و شلوار آسان به چین و چروک، و دشوار نگه داشتن ترد است. پیشنهاد می کنیم به جای خرید یک ترکیب پنبه، یا یک پنبه سبک وزن.


پشم:

چند نوع از پشم با کیفیت بالا وجود دارد که بین ضخامت و درشت، نازک و نرم است. توصیه می شود که برچسب را بخوانید تا مشخص شود کدام نوع است. مرینو، آنگورا، قیشر، هگگت و شتر مو همه پشم های با کیفیت بالا هستند که شما می توانید با خیال راحت برای مدت طولانی خریداری کنید.


جین:

مهمترین عامل در کیفیت کیفیت جین وزن است. شلوار با کیفیت بالا از پارچه های سنگین تر و سنگین تر ساخته می شود که بدین معنی است که آنها در بلند مدت می توانند نگه داشته شوند. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید برای جین بالا از وزن 12 اونس نگاه کنید. سایر عواملی که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: دوخت دوام، دکمه های سنگین و پرچ، و مقاومت در برابر کشش. شلوار جین مناسب دوختن یا زنجیری کردن را در درزها دارد، که باعث سایش و سوء استفاده شدید خواهد شد.


چرم:

چرم واقعی بوی مشخصی دارد. در پوشیدن لباس تا بینی شما هیچ شرم آور نیست. مطمئن شوید که برچسب نشان می دهد که آن "دانه کامل" است. احساس چرمی کنید تا مطمئن شوید که سخت نیست، پلاستیکی یا نازک است. در نهایت لبه ها را بررسی کنید. رنگ آبی یا نقاشی روی لبه ها نشان می دهد که چرم به درستی برنزه نشده است، که دوام آن را محدود می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.