پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

فصل های مختلف ایران و لباس های متناسب با آن

پاییز، زمستان، بهار، تابستان! فصول ایرانی همانند مردم آنقدر متنوع است. چهار فصل مجزا در اینجا وجود دارد، بنابراین شما به چهار مجموعه مختلف از لباس نیاز دارید.

در حالی که شما می توانید بسیاری از لباس های خود را درخانه بپوشید، اما ممکن است کمد لباس کاملا جدید برای زمستان نیاز داشته باشید. در اینجا یک لیست برای شما و فرزندان شما در مورد چه چیزی بپوشید و مناسب  چه زمانی است. را معرفی می کنیم و امیدواریم خرید خوش بگذرد!

بهار

بهار احتمالا زیباترین فصل در ایران است. هر دو گل و مد در شکوفه کامل هستند.


کت سبک با پیراهن روشن یا تیشرت و انواع آستین کوتاه مفید باشد،

هنگام خرید لباس در ایارن، کیفیت را دریغ نکنید. رد بعضی مناطق کشور آب و هوا بسیار شدید است، و لباس های بچه ها هستند که از آنها محافظت می کنند. به دنبال تخفیف های فصلی در خرده فروشی ها برای بهترین معاملات باشید.


تابستان

تابستان از ماه تیر تا اواخر شهریور طول می کشد و اغلب گرم است، اما گاهی اوقات می تواند با دمای بالاتر از 30 درجه سانتیگراد با بارانهای باران گرم شود.


حفاظت از خورشید: در ایران، نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش به اندازه کافی قوی است که به زودی به پوست آسیب می رساند. دو نوع اشعه UV مضر وجود دارد:


اشعه ماوراء بنفش نفوذ عمیق به پوست باعث ایجاد چین و چروک و پیری زودرس می شود.

اشعه UVB بسیار قوی تر از اشعه UVA است و می تواند باعث آفتاب سوختگی شود.

آب، شن و برف منبع اشباع UV را نشان می دهد و اثرات آن را افزایش می دهد اگر به خوبی محافظت نشده باشید. هنگام خروج از لوسیون ضد آفتاب ضد آفتاب در استخر و مرطوب کننده های محافظ محافظ UV استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که بچه های شما پوشیدن کلاه یا کلاه خورشیدی دارند.

تبدیل شدن به یک عضو

تابستان زمان است که شما می توانید در لباس های سنتی خود را از پشت خانه راحت لباس، همچنین. در روزهای گرم و مرطوب شلوار کوتاه و تی شرت یک گزینه مناسب برای تمام خانواده است. دامن، لباس، لباس های مناسب و یا لباس پوشیدن - تابستان زمان است که شما می توانید همه آنها را پوشید! اگر به تازگی به ایران آمده اید، ممکن است بخواهید یک ژاکت را برای فرزندانتان در شبهای خنک نگهداری کنید تا زمانی که آنها را از بین ببرید.


سقوط

پاییز یا فصل برگ ریزان همانطور که در اینجا نیز نامیده می شود - از اواخر شهریور تا اوایل ماه آذر ادامه دارد. روزها کوتاه تر می شوند و برگ ها رنگ را به رنگ نارنجی و قرمز تغییر می دهند و در نهایت ریخته می شوند. این زمان آن است که شروع به خنک شدن کند.


شلوار نازک و یا کاپشن های چرمی، دامن مداد و شلوار با جیب های عمیق را بیرون آورید. کت و کت با زیپ بهتر از دکمه ها برای محافظت از خنک کننده باد بهتر کار می کنند. پاییز نیز فصل مناسب برای پوشیدن شلوار جین با شلوار جین با چکمه است.


بچه ها را به خوبی در جامه های بافتنی، کت پشم زنانه و "onesies" (لباس فلیپ فلاپ) استفاده کنید. کلید نگه داشتن گرم در هر زمستان، لباس های لایه ای و قرار دادن یک لباس محافظ باد است.


آنها را در روسری، قلاب (کلاه پشم)، ساق پا و چکمه نگه دارید. در اوایل ماه نوامبر شما نیاز به کت، کت و دستکش های سنگین تر خواهید داشت.


زمستان

از اواسط ماه آذر تا اسفند، اکثر ایرانی ها در اغلب مکان ها با درجه حرارت پایین مواجه می شوند.


لباس در لایه ها برای محافظت از خود را از خنک باد. با یک جلیقه طولانی و یا کمربند حرارتی نازک، یک تی شرت نازک و بلند با آستین بلند، یک ژاکت پشم سبک و در نهایت یک ژاکت کاپشن، کت و ضد آب با فیبر پر شده و یا پر از آب برای جلوگیری از برف.


سرمایه گذاری در چکمه های برف دوام، ضد آب برای جلوگیری از برف و شستشو. لایه های بیرونی آسان و آسان، هر دو در داخل و خارج راحت می شوند!


گرما بدن از طریق سر و اندامها فرار می کند. اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده تان هرگز خانه خود را بدون کلاه، دستکش های عایق بندی شده، روسری پشم و حفاظت از گوش خود نخواهید داشت! سارافان و جوراب های بلند را بپوشید اگر شما رفت و آمد طولانی به کار لباس زیر حرارتی یک برکت است.


هشدار پیش بینی آب و هوا را روزانه چک کنید و قبل از خروج از لباس مناسب استفاده کنید. این می تواند تمام تفاوت را به روز شما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.