پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

5 علامت تجاری گران قیمت لباس در جهان

نگاهی به برخی از مارک های مورد نظر لباس مورد نظر خود داشته باشید.
برای بسیاری از ما، لباس فقط چیزی است که ما برای تکمیل کارهای روزمره می پوشیم. در مقابل، برای مارک های لوکس مد طراحان آن همه چیز در مورد اثر bling یا pop-out یک قطعه لباس می تواند داشته باشد. در اینجا پنج علامت تجاری لباس گرانبها در جهان وجود دارد.

1. شانل
Chanel در جایگاه شماره یک برای مارک های گرانقیمت و شیک ترین لباس ها قرار می گیرد. با استفاده از Coco Chanel ایجاد / طراحی لباس های جدید که هر دختر در گنجه خود می خواهید، جای تعجب نیست که ارزش خالص شانل 7 میلیارد دلار است.

2. Burberry
Burberry یکی از قدیمی ترین و ارزشمندترین مارک های دنیا است؛ همانطور که توماس Burberry اولین فروشگاه خود را در سال 1856 آغاز کرد. با امضا هایی مانند کاکا کاکا و کت چرمی، Burberry شماره دو را در بر داشت و در حال حاضر تخمین زده می شود که ارزش 2.6 میلیارد دلار

3. هرمس
هرمس یکی دیگر از نام تجاری قدیمی است که حدود 200 سال بوده است! آنها برای اولین بار از مهار کردن چرم، زین و غیره شروع کردند و بعد از آنکه چارلز امیل هرمس را در دست گرفت، به خرده فروشی پرداخت. هرمس با همه ی مواردی که در اختیار دارد، با کلاس و پیچیدگی برخورد می کند. در حال حاضر، این برند حدود 5 میلیارد دلار ارزش دارد.

4. پرادا
ماریو پرادا این نام تجاری را در سال 1913 آغاز کرد و از آنجایی که رشد کرده است، تعداد چهار نقطه را تامین می کند. پرادا اولین بار در ساخت کیف های دستی، کیف های مسافرتی و چمدان ها برای نخبگان غنی ایتالیایی بود. با این حال، هنگامی که میوچا پرادا به تصرف خود درآمد، لباس های لوکس لباس مردان و زنان را راه اندازی کرد. پرادا به زودی محبوبیت پیدا کرد و در حال حاضر ارزش 2.4 میلیارد دلار دارد.

5. Gucci
Guccio Gucci ابتدا "Gucci" را در قرن نوزدهم آغاز کرد. در حال حاضر شناخته شده است که بهترین مارک های ایتالیایی در جهان است. نماد گوچی آنها را بسیار مورد توجه قرار داده و ستاره های هالیوود که از ایتالیا خارج می شوند، شروع به نشان دادن این کیسه ها کردند. این تقاضا برای آنها در ایالات متحده ایجاد کرد که به آنها کمک کرد تا محبوبیت بیشتری به دست آورند. آنها در حال حاضر ارزش 12.4 میلیارد دلار شگفت آور دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.