پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

نحوه انتخاب مناسب حوله حمام

وقتی واردهر فروشگاه فروش حوله های حمام می شوید و انواع حوله ها را می بینید که در طیف گسترده ای از قیمت ها و آگهی های تبلیغاتی، قرار گرفته اند، انتخاب سخت است. در اینجا برخی از توصیه های متخصصین را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

جاذبه اندازه

ضخیم تر، حوله های بزرگ معمولا جذاب تر و حجیم تر و سبک تر هستند، اما طول می کشد تا خشک شوند. حوله ساخته شده از پنبه مصری یا پنبه Pima، مارک های پنبه  جذاب است، و حوله ساخته شده با rayon حتی کمی بیشتر از پنبه آب را جذب می کند.

 

نرمی

حوله ها اغلب در فروشگاه بیشتر نرم و صاف تر از آن هستند که بعد از چند بار شستن خاصیت ود را از دست می دهند . اکثر تولیدکنندگان حوله های پوشیدنی را با یک پارچه نرم کننده تزیین می کنند که احساس راحتی به دست شما می دهد، اما پس از شستشو یا دو بار، پس از شستشو، گزارش های مصرف کننده می گویند که نرمی و لطافت قبلی خود را از دست داده است.


حوله های ساخته شده با راشون، از جمله مصنوعی از بامبو، معمولا بسیار نرم است. حوله های ساخته شده با Pima یا پنبه مصنوعی نیز نرم هستند، زیرا نخ آنها صاف و ابریشمی است و کمتر مستعد مراقبت هستند.

 

طول عمر

حوله دو لایه با دوام تر از یک لایه است. پنبه قوی تر از rayon است. حوله های پنبه ای / پلی استر نیز دوام دارند؛ به همین دلیل هتل ها و سالن های ورزشی از آنها استفاده می کنند اما کمتر از همه جذب می شوند.

تاثیر لباس

اگر تا به حال پروسه ی تمرین یک بازی را تماشا کرده اید، می دانید که لباس های قدرتمندی چگونه است. حتی در مراحل اولیه یک پروژه، بازیگران حرفه ای در لباس های خاصی کار می کنند که آنها را بیشتر شبیه شخصیت خود احساس می کنند. شاید یک جفت کفش قدیمی، یک دامن طولانی و سنگین، یا یک باندانا باشد که به آنها کمک می کند فقط جادوگر، فضل یا لبه درست کنید.


چند هفته بعد، زمانی که آنها به باز شدن نزدیک تر می شوند، آنها یک تمرین واقعی با لباس های واقعی خود خواهند داشت. این بسیار شگفت انگیز است که چگونه لباس های مناسب را اجرا می کند تا سطح کاملا جدید و تبدیل بازیگر به شخصیت! به عنوان حرفه ای های کسب و کار، ما واقعا می توانیم از این چیزهای زیادی یاد بگیریم.


مثل آن یا نه، لباس و ارائه خود را در مورد شما به عنوان یک فرد ارتباط برقرار می کند. سوال این است که آیا شما به مد علاقه دارید یا نه، این بیشتر در مورد چیزی است که شما به طور عمدی یا ناخودآگاه از راه انتخاب مد خود در ارتباط هستید. همانطور که بازیگر در لباس مناسب حرکت می کند و صحبت می کند متفاوت است، بنابراین فرد روزمره است.


لباس های شما یک داستان در مورد شما می گویند اگر می خواهید نشان دهید که کار شما تمیز و تیز است و به نظر می رسد، شما باید در خطوط پاک، چروک های تیز و (بله) نقاط در کفش و کراوات خود لباس کنید. حتی در مورد عینک و عینک خود در مورد شما و کارهایتان صحبت می کنید!


جزئیات نمایش چیست؟


تحقیقات نشان می دهد که شما فقط می توانید از شخصیت، سیاست، وضعیت، سن و درآمد شخصیت خود در رابطه با یک عکس از کفش های خود بیاموزید.


آیا شما تا به حال متوجه شده اید زمانی که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، جمعیت زیادی از طبقه کارگر آمریکایی را رد کرد، با هیچ کت و آستین بلند صحبت می کرد؟ که سکوت و فورا به مخاطبان اطلاع داد که او نیز کار سختی بود.


شما ممکن است به یاد داشته باشید که یک کد لباس 44 صفحه منتشر شده توسط بانک سوئیس UBS ویروسی بود. مقررات وسواسی همه چیز را از معنی (هرچند که ساعت را می پوشید، نشان می دهد قابلیت اطمینان و دقیق بودن برای شما بسیار مهم است) به طور کامل تهاجمی (کارکنان در مورد نحوه حمام کردن و استفاده از لوسیون، نحوه پوشیدن آنها لباس زیر، و گفت که سیر را در هفته نگذارید).


آنها ممکن است کنترل کننده باشند، اما UBS حقیقتی را بدست آورده است: هر کدام از جزئیات در مورد ارائه شما، چیزی راجع به آن صحبت می کنند.


هنگامی که شما در حال پانسمان یا مراقبت از مو در نظر می گیرید، آن چه را که در مورد شما می گوید و آن را با پیامی که می خواهید ارتباط برقرار کنید، در نظر بگیرید. درست یا غلط نیست همه چیز در مورد زمینه است. یک کراوات می تواند شما را با دقت و ریشه در سنت نگاه کند. این ممکن است در یک شرکت سرمایه گذاری مهم باشد، جایی که مشتریان می خواهند بدانند که شما در مورد سرپرستی سرمایه خود جدی هستید. اما همچنین می تواند به عنوان تغییرات خسته و مقاوم در برابر خسارت، که ممکن است برای راه اندازی فناوری نامناسب باشد، کنار بیاید.


لباس شما تأثیر تفکر شما را بر عهده دارد


البته، پانسمان هوشمند نیز برای اعتماد به نفس و حس توانمندسازی خود اهمیت دارد. اما سبک شما بیش از فقط ارسال پیام ها، به ذهن شما و یا به دیگران است. تحقیقات جدید نشان می دهد که در واقع تاثیرات شما را تحت تاثیر قرار می دهد. یک لباس حرفه ای، یک مطالعه نشان می دهد، تفکر انتزاعی را افزایش می دهد و به دیدگاه گسترده تر مردم می دهد. به طوری که کراوات در واقع می تواند بر روی دکمه خلاقیت خود را تغییر دهید.


این مطالعه می گوید: "رسم لباس ممکن است نه تنها بر روی دیگران درک شخص و نحوه ی درک افراد خود، بلکه بر تصمیم گیری در راه های مهم از طریق تاثیر آن بر سبک پردازش تاثیر بگذارد.


لباس های حرفه ای فاصله اجتماعی را ایجاد می کند. هنگامی که ما از لحاظ اجتماعی دورتر هستیم، ما تمایل داریم که در شرایط دورتر و انتزاعی فکر کنیم. در تنظیمات اجتماعی دور، به عنوان مثال، به جای نام صمیمیتر، به عنوان مثال، افراد را به عنوان افراد معرفی می کنیم.


"حتی پس از کنترل وضعیت اجتماعی و اقتصادی، دانشجویان پوشیدن لباس های رسمی بیشتر تمایلات نسبت به پردازش انتزاعی داشتند."


نازک-برش


معمولا ما از طریق فرایندی به نام نازک برش، پردازش اطلاعات بصری را بلافاصله انجام می دهیم. این زمانی است که مغز قضاوت های میلی ثانیه را بر اساس محرک های جدید انجام می دهد. اغلب بدون ما حتی بدون دانستن اتفاق می افتد. ممکن است فقط یک احساس وجود داشته باشد که به کسی اعتماد نکنیم یا اینکه شخص دیگری ثابت و قابل اعتماد باشد. شاید حتی نمی دانیم چرا.


این احساس گلودرد، معمولا شهود یا اولین تصور است، واقعا بخشی از روند روحی بسیار سریع گام برش نازک است. این که ما دائما قضاوت می کنیم کتاب ها را با پوشش های خود، تمام روز، هر روز، قضاوت می کنیم.


بنابراین ارائه شخصی خود را با دقت انتخاب کنید. ارائه شامل نه تنها لباس های شما، بلکه لوازم جانبی، مدل موهای شما، عطر، جایگاه، زبان بدن، تن صدا و میزان انرژی که با آن حرکت می کنید و صحبت می کنید. از فردی که باید در هر موقعیت خاصی قرار بگیرید فکر کنید. سپس لباس، داماد، و accessorize به طریقی که به شما کمک می کند ذهنی گام به آن شخصیت.

چطور پارچه کتانی تولید می شود

پارچه ابریشمی متولد شده است

نوع فیبر ما اغلب برای ساخت پارچه های ما استفاده می شود ابریشم است، در مورد آن هیچ سوال وجود دارد. ما آن را با مواد دیگر، از پنبه به فلز متصل می کنیم، اما همیشه در لامهای ما جای خاصی دارد. اما کجای منحصر به فرد آن کجاست؟ بیایید اسرار پشت ساخت یک موضوع ابریشم را بیابیم و آن را بیابیم.

چطوری در 3 مرحله انجام می شود

کشف این فیبر هنوز در یک رمز و راز پیچیده شده است، اما افسانه های زیادی در مورد ریشه های ابریشم وجود دارد که می توانیم خودمان را کنترل کنیم. علاوه بر این، ما خیلی خوب می دانیم که چگونه آن را تولید کنیم، هرچند چین اسرار سرخپوستان خود را حفظ می کند.


از آنجایی که قرون وسطی اروپا روش متفاوتی برای تولید ابریشم نیز دارد، ما می توانیم آن را به سه مرحله اصلی تقسیم کنیم.


1. شیلات در حال رشد

این همه با کرم های ابریشم شروع می شود و اگر به دنبال بهترین کیفیت باشید، باید Bombyx mori را انتخاب کنید، یعنی کرم ابریشم که برگ های توت فرنگی را می خورند.


هنگامی که تخمها آنها بهار را می گیرند، کرم های ابریشمی حدود 3 میلی متر طول دارند و فقط در ذهن خود یک چیز دارند: خوردن. و این چیزی است که آنها برای 6 هفته انجام می دهند: جشن روی برگ های توت فرنگی و رشد می کنند، تا زمانی که آنها بیشتر یا کمتر 9 سانتی متر طول داشته باشند.


در حال حاضر آنها آماده هستند تا چرخش پیکان خود را، که شامل 1 کیلومتر از آن رشته های گران قیمت است که بعدها برای بافندگی استفاده می شود.



2. رولینگ

اما اول از همه شما باید این رشته را خاموش کنید. بنابراین آنها با توجه به رنگ و عرض آنها مرتب شده و سپس در آب تقریبا جوش غوطه ور می شوند تا خم شدن پایه.


با این حال، برای دریافت یک موضوع ابریشم، یک رشته تنها کافی نیست: شما باید از 3 تا 10 رشته با هم بخورید. به همین دلیل است که شما نیاز به پیدا کردن هر رشته رشته با مالش زبانه ها با یک قلم کوچک است.


و در حال حاضر حلقه به پایان می رسد به بازی: این دستگاه درهم رفته رشته ها در یک موضوع، داشتن عرض مورد نظر، و سپس در یک skein. اما هنوز به اندازه کافی قوی نیست.

چگونه رنگها را انتخاب میکنید که بر روح شما تأثیر میگذارند

روانشناسی رنگ: چگونه رنگها را انتخاب میکنید که بر روح شما تأثیر میگذارند

آیا رنگی که می پوشید واقعا بر خلق و خوی شما تأثیر می گذارد؟ تحقیق می گوید بله؛ رنگ کاملا می تواند خلق و خو، رفتار و سطوح استرس شما را تحت تاثیر قرار دهد.



متخصص رنگ Leatrice Aiseman می گوید که چگونه رنگ ها بر ما تاثیر می گذارد که رفتار رنگی در طبیعت را در بر می گیرد. آیزمن از هزاران نفر از مردم خواسته است که چه چیزی را از رنگ های خاصی در نظر بگیرند و الگوهای بسیاری را پیدا کرده است. او توضیح می دهد: "ما یک مخزن اطلاعاتی در مورد یک رنگ داریم. به عنوان مثال، رنگ آبی تقریبا همیشه با آسمان آبی همراه است، و هنگامی که ما بچه ها یک چیز مثبت است - به این معنی بازی خارج و سرگرم کننده است. به طور انحصاری نیز این بدان معنی است که هیچ طوفانی وجود ندارد. به همین دلیل است که ما به ثبات و آرامش یادآوری می کنیم. "


او هشدار می دهد که هیچ پاسخ گلوله جادویی وجود ندارد، اما عمومیات وجود دارد که می توان از دهه های تحقیق بر روی الگوهایی که مردم در مورد هر رنگ فکر می کنند، استفاده شود. بنابراین، چگونه می توانید رنگ مناسب برای هر وضعیت را انتخاب کنید؟ بر اساس تحقیقات، در اینجا راهنمای رنگ شخصی شما است:


چه رنگی باید دسکتاپ خود را سبز کنید

چه رنگی را برای دسکتاپ و رنگهایی که برای وبسایت انتخاب میکنید انتخاب میکنید، تا حد زیادی توانایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. رنگ سبز برای چشم ها آرام است و کمترین میزان نور آفتاب را تولید می کند. اگر چندین ساعت در مقابل یک صفحه نمایش هستید، انتخاب خوبی برای دسکتاپ کامپیوتر است.


چه رنگی برای کار کردن استفاده می شود: نارنجی

نارنجی رنگ تحریک و شور و شوق است. نارنجی ترکیبی زیبا از شور و حرارت قرمز و شادی زرد است. تحقیقات نشان داده است که نارنجی اکسیژن را به مغز افزایش می دهد، اثر انرژی را افزایش می دهد و فعالیت مغز را تحریک می کند.


چه رنگی برای تاریخ پوشیدن (اگر شما یک زن هستید): قرمز

قرمز رنگ اشتیاق است و خون پمپاژ می شود. زنان می توانند این را برای رسیدن به قلب رقابت تاریخ خود بپوشند.


چه رنگی برای تاریخ پوشیدن (اگر شما یک مرد هستید): آبی

آبی رنگ پایدار ترین است. زنان دوست دارند که مردان پایدار را ببینند. همچنین آرامش بخش است و می تواند به شما و اعصاب روز شما کمک کند.


اگر میخواهید به عنوان تهاجمی به نظر برسید، چه باید بپوشد: سیاه

محققان آمارهای مربوط به بیش از 52،000 بازی لیگ ملی هاکی را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که تیم ها در هنگام استفاده از لباس های سیاه لباس بیشتری برای تجاوز به جرم می گذارند. (تیم های هاکی دو رنگی دارند و برای بازی های خانگی و بازی ها تغییر می کنند). جالب توجه است، NHL در سال 2003 تغییر سیاست خود را به طوری که تیم های خانگی به پوشیدن سفید است. نویسندگان این مطالعه مجموعه داده ها را مقایسه کردند و دریافتند که در زمانی که لباس های سیاه را پوشیدند، همان تیم ها به طور قابل ملاحظه ای بیشتر مجازات های تجاوز را ارزیابی می کردند تا زمانی که آنها سفید بودند.


رنگ شما باید دفتر خود را رنگ کنید: آبی و سبز

در سال 1999، محققان دانشگاه کایتون دریافتند که رنگ ها به طور قابل توجهی احساسات و کارآیی کارکنان را تحت تاثیر قرار می دهند. کارکنان ادارات آبی احساس می کردند بیشتر در معرض تمرکز، آرام و امیدوار به کار خود هستند. از آنجایی که آبی می تواند میزان ضربان قلب را پایین بیاورد و سبز موجب کاهش اضطراب و اضطراب می شود، همراه با پول، ترکیبی از آبی و سبز برای محل کار مناسب است.


رنگی که هرگز نباید بپوشید: خاکستری

خاکستری مردم را منفعل می کند که منفعل، غیرمستقیم و کمبود انرژی باشند. اگر دوست دارید خاکستری پوشید، آن را با رنگ روشن تر جفت می کند تا اثر را جبران کند.


انتخاب رنگ دفتر، لباس و یا دسکتاپ خود را باید به آرامی انجام شود - رنگ ها تحت تاثیر قرار ما و بهره وری است. با این حال، رنگ تنها چیزی است که ما را تحت تاثیر قرار می دهد - یکی هنوز هم می تواند کارآمد در کت و شلوار خاکستری و یا تمرین خوبی در لباس سیاه. اما هنگامی که انتخاب می شود، انتخاب یک رنگ که با شما کار می کند، و نه تنها در برابر شما تنها می تواند کمک کند.

با لباس های قدیمی چیکار کنیم

 پیراهن اغلب فقط در جعبه های پوشیدنی خود و یا در گنجه خود قرار می گیرد و فضای مورد استفاده برای لباس شما را واقعا پوشانده است. شما ممکن است فکرش را بکنید که آن را بیرون بیاورید و یا آن را دور بریزید، اما انگیزه شما چقدر وقت است؟


بعد از همه، پوشیدن لباس یک فعالیت بسیار سرگرم کننده نیست. اما ساخت صنایع دستی، و بسیاری از صنایع دستی است که می توانید از لباس های قدیمی ایجاد کنید. شما می توانید لباس های قدیمی خود را با تغییرات سرد لباس، لوازم جانبی، دستمال سفره، آثار هنری، و یا تبدیل یک قطعه لباس به دیگری. بسیاری از روش های ذهنی برای پاک کردن لباس های قدیمی وجود دارد. برای ایده ها بخوانید.



هنگامی که ما در مورد زباله فکر می کنیم، ما اغلب چیزهایی مانند خرد کردن بطری های آب پلاستیکی، پوسته های مواد غذایی مایع و پوشک کثیف - جوراب کاملا پوشنده پوشیدن که دور انداخته شده فقط به این دلیل که آنها دیگر مناسب نیست (دست خود را بلند کنید اگر شما ' مجازات)


حتی در مورد یک تی شرت رنگارنگ پیر و یا یک جور لباس زیر شسته شده (مانند گذشته از مرحله لباس زیر اضطراری لباسشویی)، برنامه های بازیافت نساجی زیادی وجود دارد تا حتی موارد غیرقابل مصرف را از محل های دفن زباله حفظ کنند.


اول و مهمتر از همه، من طرفدار یک مصرف کننده آگاه هستم. خرید لباس شما می دانید که شما را دوست دارم و اغلب می پوشد، و یا انجام مانند من انجام دهید، و خرید لباس دوم است که در حال حاضر در جریان زباله است. این یک مسئله عمیق تر از یافتن راه حل هایی برای کار با لباس های قدیمی شما است - در نهایت، راه حل بزرگ تر، تبدیل فرهنگ خرید ما به آنچه که می خواهید، برای ارزان و پس از آن، به یکی از خرید آنچه دوست دارید و چه خواهد شد.


اما اگر یک کیسه غول پیکر پر از تیز های گرافیکی اد هاردی و شلوار های گاوچو از روزهای کم مصرف خود را جمع آوری گرد و غبار در پشت صندوق خود داشته باشید، در اینجا این است که چگونه آنها را از سطل زباله نگه دارید و خارج از چشم تو


RESELL

لباس "بازیافت" لزوما به این معنا نیست که فقط ارسال آن را به خراب کردن و تبدیل به چیزی جدید. بازیافت به سادگی می تواند به معنای عبور موارد برای استفاده و دوست داشتن شخص دیگری باشد.


اگر موارد مورد نیاز را در وضعیت عالی داشته باشید و بخواهید کمی پول اضافی را بپردازید، آنها را به یک فروشگاه مجاز محلی یا فروشگاه ثروتمند بروید، یا یک نماینده فروش آنلاین معتبر مانند Poshmark یا thredUP را امتحان کنید.


دونات

اگر میخواهید لباسهایتان را در آن زندگی کنید، اما نمیخواهید با فروش مجدد غذا بخورید، اقلام خود را به یک پناهگاه محلی محلی یا محلی در شهر خود اهدا کنید، گزینه شگفت انگیزی برای کمک به دیگران است، در حالی که لباس خود را از محل دفن زباله نگه دارید. اول اینکه مطمئن شوید که نیازهای واقعی برای اقلام لباس شما قبل از حذف آنها وجود دارد. اهدای شما بهانه ای نیست که فقط لباس های ناخواسته خود را روی شخص دیگری بکشید که هم نمی خواهد یا به آنها نیاز ندارد.


همچنین، مطمئن شوید که فقط موارد را در شرایط خوب و پوشیدنی اهدا کنید. فقط به خاطر اینکه "جرثقیل می تواند" برای جوراب جوراب جراحت داری قدیمی شما با سوراخهای پا استفاده شود، از لباس اهداء استفاده نکنید. اگرچه شیوه های مختلفی بین سازمان ها وجود دارد، آنها ممکن است به ارسال مواد بی نقص به محل دفن زباله پایان دهند و کل هدف از این که چرا ما در اینجا قرار داریم، اولویت داریم، درست است؟