پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

انتخاب کفش مناسب

خلاصه: کفش مناسب می تواند پای شما را حفظ کند و بدن شما را از آسیب نجات دهد.
کفش ها باید با پای خود بایستند و پای خود را حفظ کنند، راحت و مناسب باشند.
در هنگام روزهای پایانی یا بعد از تمرین کفش های خود را برای کفش های خود بخرید.
پای شما را هر بار که کفش خرید می کنید، اندازه گیری کنید - معمولا یک پا بیشتر از دیگران است، و اندازه و شکل پای خود را می توانید با تغییر سن تغییر دهید.
اگر ورزش کنید، یک کفش را برای این ورزش انتخاب کنید.
در مورد هر گونه مشکل با پاهای یا کفش خود با یک متخصص بهداشت (مانند یک متخصص طب سوزنی یا فیزیوتراپیست) صحبت کنید.

کفش مناسب برای شما چه می کند
نحوه انتخاب کفش مناسب
پیاده روی در حال اجرا
کفش چگونه روی پا، پاها و مفاصل شما تاثیر می گذارد
پشتیبانی کفش برای پاها مشکل
از کجا کمک بگیریم
کفش مناسب می تواند پای شما را سالم نگه دارد، فعالیت بدنی شما را آسانتر کند و بدن شما را از آسیب نجات دهد.

اگر بخواهید یک کفش را انتخاب کنید که مناسب شما باشد، راحت تر فعال خواهید شد، به نوع فعالیت شما مناسب است، برای هر مشکلی با پای خود مناسب است، و از پا، پاها و مفاصل شما محافظت می کند.
کفش مناسب برای شما چه می کند
کفش مناسب:

پاشنه پا - midsole بخش عمده ای از کفش است که فراهم می کند amasoning. به طرز شگفتآوری، کفشها نیرویی را که از بدن تمام می کند، کاهش نمی دهد. اما آنها زمان لازم برای اعمال نیرو را افزایش می دهند، بنابراین بدن زمان سازگاری دارد
پایه را پشتیبانی می کند - کفش شما باید به ترتیب پای خود در هنگام لمس زمین کمک کند
احساس راحتی می کند - کفش شما باید از اولین سایش راحت باشد
خوب به نظر برسد - مطمئن شوید حداقل 1 تا 1.5 سانتی متر در انتهای کفش داشته باشید. این باید به اندازه کافی گسترده و به اندازه کافی بلند باشد تا به پای شما برسد. کفش باید احساس راحتی کند اما نه تنگ.
بازگشت به بالا
نحوه انتخاب کفش مناسب
سعی کنید کفش ورزشی خود را از یک فروشگاه تخصصی خریداری کنید. کارکنان ممکن است به نوع کفش مورد نیاز برای فعالیت یا ورزش شما توصیه کنند. و آنها می توانند به درستی به کفش مناسب، بنابراین شما در رسیدن به اندازه مناسب است.

پس از ورزش، یا در پایان روز، کفش را بخرید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که کفش های خود را راحت زمانی که پای خود را در بزرگترین آنها است.
لباس های پوشیده از جوراب مشابهی را که برای فعالیت می پوشید سعی کنید.
دستیار فروشگاه هر بار که کفش را خریداری می کنید، پای خود را اندازه گیری می کند، زیرا پای شما ممکن است بزرگتر و گسترده تر شود. همچنین یک پایی معمولی است که کمی بزرگتر از دیگری باشد.
بررسی کنید که هنگام پوشیدن کفش، می توانید تمام انگشتان خود را بچرخانید. به یاد داشته باشید که در حین راه رفتن و یا راه رفتن، به جای پا برای حرکت در داخل کفش نیاز دارید.
به محض اینکه آنها را امتحان کنید، کفش ها باید راحت باشند. به "شکستن آنها در" تکیه نکنید.
پیاده روی یا چندین مرحله در کفش خود انجام دهید تا مطمئن شوید راحت هستند.
اطمینان حاصل کنید که کفش پاشنه خود را بگیرد. پاشنه کفش نباید در هنگام حرکت حرکت کند.
در مورد عرض و همچنین طول فکر کنید. اگر توپ پا شما احساس خشونت آمیز باشد، بپرسید که آیا کفش در ابعاد وسیع تر است. کفش هایی که نصف اندازه بزرگتر هستند - اما نه گسترده تر - ممکن است کمک نکنند.
در داخل کفش را احساس کنید تا برچسبها، درزها یا سایر مواد را بررسی کنید که ممکن است پا را تحریک کنند.
پاها را بررسی کنید آیا آنها به اندازه کافی محکم هستند تا از اشیاء مضر محافظت کنند؟ آیا آنها دست به دست هم می دهند؟ سعی کنید روی هر دو روی فرش و سطوح سخت راه بروید.
اگر ورزش کنید، ایده خوبی برای پوشیدن کفش هایی است که برای این ورزش استفاده می شود. کفش های ویژه ای برای تنیس، گلف، فوتبال، فوتبال، netball، در حال اجرا، دوچرخه سواری و سایر ورزش ها وجود دارد. هر کدام دارای طراحی، مواد و وزن متفاوت هستند تا بهترین محافظت در مقابل استرس های فعالیت خاص را داشته باشد.

نکات مثبت هنگام خرید کفش، ردیابی پای شما با شما است. اگر یک کفش کوتاه تر از ردیابی است، حتی آن را امتحان نکنید.

بازگشت به بالا
پیاده روی در حال اجرا
اگر به کفش برای پیاده روی نیاز دارید، کفش کفش سبک و جذب اضافی شوک را در پاشنه و زیر توپ پای خود دنبال کنید. این ویژگی ها ممکن است به کاهش درد پاشنه، و سوزش و یا حساسیت در توپ از پا کمک کند. بعضی از واکرها یک پایه گرد و یا بر روی کفش را ترجیح می دهند تا بتوانند وزن را از پاشنه تا پا پاکسازی کنند.

اگر شما نیاز به کفش برای راه اندازی، و ترجیح دادن کفش به سبک سنتی، به دنبال جذب کل شوک و قدرت استحکام کششی (به معنی کفش باید به راحتی پیچ و تاب نیست). این ویژگی ها ممکن است در برابر پاره شدن سینه، تاندونیت، درد پاشنه، شکستگی های استرس و دیگر آسیب های بیش از حد محافظت کند.

در عوض، شما ممکن است کفش پابرهنه (حداقل) را ترجیح بدهید. این کفش ها اجازه می دهد که پای خود را روی زمین بگذارید تقریبا به همان اندازه که شما در حال پابرهنه بودید: آنها کمی بیشتر از دست دادن و حفاظت از اشیاء مضر در زمین محافظت می کنند. بعضی از آنها برای کمک به شما برای انتقال از پاشنه پا برای اولین بار در حال اجرا به سبک پابرهنه در حال اجرا (که در آن میانه و یا پیشانی اول به زمین حمله می شود) طراحی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.