پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

محبوب ترین برند های لباس ترکیه

در اواسط قرن، مارک های لباس ترکیه به عنوان یک برند خوب محسوب شدند. اینترنت باعث شد که مردم  به راحتی به آن ها دست پیدا کنند و نه تنها در سراسر کشور به رسمیت شناختن  شدند، بلکه بعضی نیز جهانی شدند.

همانطور که با هر داستانی از ترکیه، استانبول باید ذکر شود. مانندچه پاریس به فرانسه و نیویورک به امریکا است. جایی که لباس و مد های مارک های ساخته شده یا طراحی می شوند. در این جا معتادان مد نیز برای cخرید وجود دارند . خانه های مدرن استانبول هر نوع هوی و هوس را در بر می گیرند: آیا آنها می خواهند لباس های هنری، بوتیک های با کیفیت بالا و یا سبک های مشهور مورد علاقه خود را تکرار کنند.

 محبوب ترین برندهای لباس ترکیه

Epekyol: برای شهری مدرن

اپیلیکول برای اولین بار در سال 1989 تاسیس خود را آغازکرد و به عنوان یکی از موفق ترین مارک های لباس های ترکیه، اکنون 142 فروشگاه در سراسر ترکیه دارد. همچنین تجارت  از خرید آنلاین، آنها را به عربستان سعودی، کویت، قطر، عراق، قبرس، آذربایجان و بحرین متصل می کند.
همانطور که اپیلیکول می گوید، آنها ریتم شهر و هر لحظه زندگی را می گیرند و وعده می دهند که هر زن با پوشیدن لباس هایش احساس اعتماد به نفس و آرامش می کند.

DeFacto: برای خانواده

DeFacto برای اولین بار در سال 2005 افتتاح شد و افزایش موفقیت آن باعث شد تا 324 فروشگاه در ترکیه و 123 فروشگاه در 24 کشور دیگر از جمله مصر، روسیه، تونس و قزاقستان باز شود. مأموریت آنها در زمینه لباس و مد برای تمام خانواده است که یکی از سه شرکت برتر ترکیه در صنعت آن باشد.

بخش عمده ای از طرح بازی DeFacto بر اساس محصولات با کیفیت در قیمت های مقرون به صرفه است، و این نام تجاری مورد علاقه خانواده های طبقه کارگر است. آنها همچنین به کوچکترین جزئیات اختصاص داده اند. مجموعه های سفارشی برای هر کشوری بسته به فرهنگ و شیوه زندگی محلی ایجاد می شود.

همچنین طرفداران زمین به دانستن اینکه DeFacto یکی از اولین مارک های ترکیه است که به محصولات با محیط زیست متمرکز شده است، از آنجایی که یک متخصص در تیم خانگی، مجموعه های امضا Inova و ECO خود را ایجاد کردند، لطفا طرفداران زمین را بشناسید.


LC Waikiki: تلاش برای شناخت جهانی

LC Waikiki به عنوان یک نام تجاری ترک شروع نشد، اما امروزه این شرکت مد جدیدی است که نه تنها در ترکیه بلکه در سرتاسر جهان است. در سال 1988 در فرانسه تاسیس شد و در سال 1997 آن را به صاحبان ترکیه فروخت و در حال حاضر 880 فروشگاه در 38 کشور دارد.

LC Waikiki با تسلط بر بازار ترکیه به دلیل آنکه می خواهند تا سال 2023 یک شرکت پیشرو اروپایی باشند محتوا نخواهد بود. در سال 2017، آنها وارد بازار اندونزیایی و منحصر به فرد کنیا شد و در سال 2016، پارچه های خانگی را به مارک LC Waikiki Home اضافه کردند . فلسفه آنها که هر کس می تواند لباس های خوب را بپوشد، در لباس های شگفت آور لباس مقرون به صرفه برای مردان، زنان، کودکان و نوزادان مشهود است.

شما همچنین می توانید به خواندن اطلاعاتی در مورد مزایده های اینترنتی بپردازید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.