پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

چرا کفش برند بسیار گران است؟

شما باید بدانید چه اتفاقی می افتد زمانی که یک جفت کفش طراحی می شود. کفش ها جواهرات جدید برای تشخیص پا هستند. اما هنوز هم حتی کفش های با نام تجاری معمولی می تواند گران قیمت باشد، و درک ارزش خوب ممکن است شما را از انتخاب یک اشتباه بزرگ نجات دهد.

 چه چیزی باعث افزایش قیمت کفش می شود؟ خوب، دلایل زیادی وجود دارد که یک جفت کفش ممکن است بیشتر از انتظار شما قیمت داشته باشد


عوامل طراحی و ساخت
 
 این عوامل در قیمت کفش شما نقش دارند:

کارکرد با کیفیت - محصولات دست ساز که دارای سابقه طولانی کارکرد با کیفیت می باشند، می توانند قیمت بالا را اداره کنند. کفش های طراحی شده توسط برخی از برند ها که مانند یک دستکش مناسب هستند و دارای چرم نرم می باشند، هزینه بالایی دارند. هنگامی که شما می خواهید کفشتان مناسب ، سبک و با کیفیت باشد. یا حتی بخواهید یک الگوی خاص برای پاهای شما طراحی شود، کفش های دست ساز به زیبایی این را در بر می گیرد. آنها توسط صنایع دستی ساخته شده اند و شامل سرویس ویژه هزینه خواهد شد، 


 
تکنولوژی پیشرفته ، کفش پیاده روی و چکمه های کاری قدرت علم در پشت آنها است، و همه این تحقیقات به هزینه های اضافه می افزاید. کفش های طراحی شده برای خنک کردن، بسیار کم وزن و یا محافظت از پا در شرایط سخت، گران هستند. نوآوری و زمان و پولی که برای رسیدن به آن لازم است، قیمت را افزایش می دهد. بدون مقرون به صرفه بودن در تولید، برای بازگرداندن آنها به عقب، شما بیشتر پرداخت می کنید.

توزیع محدود - این قانون عرضه و تقاضا در محل کار است. هنگامی که یک تولیدکننده کفش یا کفش خاصی گرم است و منابع محدود است، قیمت بالا می رود. این تقریبا در هر صنعت و هر نوع محصول مشابه است. هنگامی که فقط باید آن را داشته باشید، برای امتیاز می پردازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.