پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

انتخاب پنج رنگ زیبا برای لباس در فصل تابستان

همه چیز روشن و زیبا بر بقیه غلبه دارد و ترکیبی از اکوسیستم رنگ های اولیه خارق العاده است که با برخی از اظهارات بی نظیر نفس گیر است. از آنجایی که توسط برخی از بزرگترین طراحان صنعت مد، برجسته شده است، رنگدانه های چشم نواز، امیدهای داغ برای ماه های تابستان آینده را در بر می گیرند.

اضافه کردن این رنگ ها به لباس خود یک راه مطمئن برای رسیدن به مثبت بودن به شما به عنوان قدم به تابستان است.


در اینجا، ما پنج مورد از رنگ های روشن و زیبا رو معرفی می کنیم


قرمز پرتقالی

"فرشی از گل های قرمز" نمادینه به دلایل رنگ آن و مترادف با  زرق و برق ، که همیشه تاثیرگذار است. طراحی معاصر و شیک مطمئنا به شعله های آتش  تبدیل خواهد شد. برای اینکه حداکثر اثر را داشته باشید، یک لباس ساده و سیاه را به آن اضافه کنید.


آبی پررنگ

در حالی که رنگ آبی اغلب با آرامش همراه است، مانند یک آسمان بدون ابر در روز تابستان، هنگامی که آبی تقویت می شود، می تواند یک بیانیه جدی و جنجالی ایجاد کند،  در یک آبی پر زرق و برق دار، یک آیتم جذاب را مناسب برای هر کسی که به دنبال طراحی مناسب است. ایجاد می کند


سبز معروف

این رنگ تازه و جوان، جسور و روشن است. در یک رنگ جادویی بلافاصله طراوت و شادابی را در وجود خود و اشخاصی که آن را می بینند به وجود می آید و باعث می شود که آنها به هیچ وجه لباس شما رو فراموش نکنند .


آفتابی زرد

با وجود زرد بودن رنگ خوشبختی، بسیاری از افراد وقتی که به لباس هایی با رنگ لیمویی می آیند، محتاط هستند. سعی کنید سایه آفتابی را به لوازم جانبی خود اضافه کنید تا از استفاده رنگی بیشتر استفاده کنید. باید مراقب باشید کهاگر مایل به زرد شدن  هستید رنگ بندی ها را رعایت کنید که تبدیل به یک موز زرد نشوید .


صورتی قدرتمند

گل صورتی سرگرم کننده است که همیشه یک جوانه را به هر کمد لباس اضافه می کند. و هنگامی که به شدت استفاده می شود، می تواند بسیار شیک نمایش داده شود. یک شال از گل های صورتی یک قطعه زیبا و همه جانبه است .




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.