پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

چطور پارچه کتانی تولید می شود

پارچه ابریشمی متولد شده است

نوع فیبر ما اغلب برای ساخت پارچه های ما استفاده می شود ابریشم است، در مورد آن هیچ سوال وجود دارد. ما آن را با مواد دیگر، از پنبه به فلز متصل می کنیم، اما همیشه در لامهای ما جای خاصی دارد. اما کجای منحصر به فرد آن کجاست؟ بیایید اسرار پشت ساخت یک موضوع ابریشم را بیابیم و آن را بیابیم.

چطوری در 3 مرحله انجام می شود

کشف این فیبر هنوز در یک رمز و راز پیچیده شده است، اما افسانه های زیادی در مورد ریشه های ابریشم وجود دارد که می توانیم خودمان را کنترل کنیم. علاوه بر این، ما خیلی خوب می دانیم که چگونه آن را تولید کنیم، هرچند چین اسرار سرخپوستان خود را حفظ می کند.


از آنجایی که قرون وسطی اروپا روش متفاوتی برای تولید ابریشم نیز دارد، ما می توانیم آن را به سه مرحله اصلی تقسیم کنیم.


1. شیلات در حال رشد

این همه با کرم های ابریشم شروع می شود و اگر به دنبال بهترین کیفیت باشید، باید Bombyx mori را انتخاب کنید، یعنی کرم ابریشم که برگ های توت فرنگی را می خورند.


هنگامی که تخمها آنها بهار را می گیرند، کرم های ابریشمی حدود 3 میلی متر طول دارند و فقط در ذهن خود یک چیز دارند: خوردن. و این چیزی است که آنها برای 6 هفته انجام می دهند: جشن روی برگ های توت فرنگی و رشد می کنند، تا زمانی که آنها بیشتر یا کمتر 9 سانتی متر طول داشته باشند.


در حال حاضر آنها آماده هستند تا چرخش پیکان خود را، که شامل 1 کیلومتر از آن رشته های گران قیمت است که بعدها برای بافندگی استفاده می شود.



2. رولینگ

اما اول از همه شما باید این رشته را خاموش کنید. بنابراین آنها با توجه به رنگ و عرض آنها مرتب شده و سپس در آب تقریبا جوش غوطه ور می شوند تا خم شدن پایه.


با این حال، برای دریافت یک موضوع ابریشم، یک رشته تنها کافی نیست: شما باید از 3 تا 10 رشته با هم بخورید. به همین دلیل است که شما نیاز به پیدا کردن هر رشته رشته با مالش زبانه ها با یک قلم کوچک است.


و در حال حاضر حلقه به پایان می رسد به بازی: این دستگاه درهم رفته رشته ها در یک موضوع، داشتن عرض مورد نظر، و سپس در یک skein. اما هنوز به اندازه کافی قوی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.