پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

چگونه رنگها را انتخاب میکنید که بر روح شما تأثیر میگذارند

روانشناسی رنگ: چگونه رنگها را انتخاب میکنید که بر روح شما تأثیر میگذارند

آیا رنگی که می پوشید واقعا بر خلق و خوی شما تأثیر می گذارد؟ تحقیق می گوید بله؛ رنگ کاملا می تواند خلق و خو، رفتار و سطوح استرس شما را تحت تاثیر قرار دهد.



متخصص رنگ Leatrice Aiseman می گوید که چگونه رنگ ها بر ما تاثیر می گذارد که رفتار رنگی در طبیعت را در بر می گیرد. آیزمن از هزاران نفر از مردم خواسته است که چه چیزی را از رنگ های خاصی در نظر بگیرند و الگوهای بسیاری را پیدا کرده است. او توضیح می دهد: "ما یک مخزن اطلاعاتی در مورد یک رنگ داریم. به عنوان مثال، رنگ آبی تقریبا همیشه با آسمان آبی همراه است، و هنگامی که ما بچه ها یک چیز مثبت است - به این معنی بازی خارج و سرگرم کننده است. به طور انحصاری نیز این بدان معنی است که هیچ طوفانی وجود ندارد. به همین دلیل است که ما به ثبات و آرامش یادآوری می کنیم. "


او هشدار می دهد که هیچ پاسخ گلوله جادویی وجود ندارد، اما عمومیات وجود دارد که می توان از دهه های تحقیق بر روی الگوهایی که مردم در مورد هر رنگ فکر می کنند، استفاده شود. بنابراین، چگونه می توانید رنگ مناسب برای هر وضعیت را انتخاب کنید؟ بر اساس تحقیقات، در اینجا راهنمای رنگ شخصی شما است:


چه رنگی باید دسکتاپ خود را سبز کنید

چه رنگی را برای دسکتاپ و رنگهایی که برای وبسایت انتخاب میکنید انتخاب میکنید، تا حد زیادی توانایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. رنگ سبز برای چشم ها آرام است و کمترین میزان نور آفتاب را تولید می کند. اگر چندین ساعت در مقابل یک صفحه نمایش هستید، انتخاب خوبی برای دسکتاپ کامپیوتر است.


چه رنگی برای کار کردن استفاده می شود: نارنجی

نارنجی رنگ تحریک و شور و شوق است. نارنجی ترکیبی زیبا از شور و حرارت قرمز و شادی زرد است. تحقیقات نشان داده است که نارنجی اکسیژن را به مغز افزایش می دهد، اثر انرژی را افزایش می دهد و فعالیت مغز را تحریک می کند.


چه رنگی برای تاریخ پوشیدن (اگر شما یک زن هستید): قرمز

قرمز رنگ اشتیاق است و خون پمپاژ می شود. زنان می توانند این را برای رسیدن به قلب رقابت تاریخ خود بپوشند.


چه رنگی برای تاریخ پوشیدن (اگر شما یک مرد هستید): آبی

آبی رنگ پایدار ترین است. زنان دوست دارند که مردان پایدار را ببینند. همچنین آرامش بخش است و می تواند به شما و اعصاب روز شما کمک کند.


اگر میخواهید به عنوان تهاجمی به نظر برسید، چه باید بپوشد: سیاه

محققان آمارهای مربوط به بیش از 52،000 بازی لیگ ملی هاکی را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که تیم ها در هنگام استفاده از لباس های سیاه لباس بیشتری برای تجاوز به جرم می گذارند. (تیم های هاکی دو رنگی دارند و برای بازی های خانگی و بازی ها تغییر می کنند). جالب توجه است، NHL در سال 2003 تغییر سیاست خود را به طوری که تیم های خانگی به پوشیدن سفید است. نویسندگان این مطالعه مجموعه داده ها را مقایسه کردند و دریافتند که در زمانی که لباس های سیاه را پوشیدند، همان تیم ها به طور قابل ملاحظه ای بیشتر مجازات های تجاوز را ارزیابی می کردند تا زمانی که آنها سفید بودند.


رنگ شما باید دفتر خود را رنگ کنید: آبی و سبز

در سال 1999، محققان دانشگاه کایتون دریافتند که رنگ ها به طور قابل توجهی احساسات و کارآیی کارکنان را تحت تاثیر قرار می دهند. کارکنان ادارات آبی احساس می کردند بیشتر در معرض تمرکز، آرام و امیدوار به کار خود هستند. از آنجایی که آبی می تواند میزان ضربان قلب را پایین بیاورد و سبز موجب کاهش اضطراب و اضطراب می شود، همراه با پول، ترکیبی از آبی و سبز برای محل کار مناسب است.


رنگی که هرگز نباید بپوشید: خاکستری

خاکستری مردم را منفعل می کند که منفعل، غیرمستقیم و کمبود انرژی باشند. اگر دوست دارید خاکستری پوشید، آن را با رنگ روشن تر جفت می کند تا اثر را جبران کند.


انتخاب رنگ دفتر، لباس و یا دسکتاپ خود را باید به آرامی انجام شود - رنگ ها تحت تاثیر قرار ما و بهره وری است. با این حال، رنگ تنها چیزی است که ما را تحت تاثیر قرار می دهد - یکی هنوز هم می تواند کارآمد در کت و شلوار خاکستری و یا تمرین خوبی در لباس سیاه. اما هنگامی که انتخاب می شود، انتخاب یک رنگ که با شما کار می کند، و نه تنها در برابر شما تنها می تواند کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.