پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

با لباس های قدیمی چیکار کنیم

 پیراهن اغلب فقط در جعبه های پوشیدنی خود و یا در گنجه خود قرار می گیرد و فضای مورد استفاده برای لباس شما را واقعا پوشانده است. شما ممکن است فکرش را بکنید که آن را بیرون بیاورید و یا آن را دور بریزید، اما انگیزه شما چقدر وقت است؟


بعد از همه، پوشیدن لباس یک فعالیت بسیار سرگرم کننده نیست. اما ساخت صنایع دستی، و بسیاری از صنایع دستی است که می توانید از لباس های قدیمی ایجاد کنید. شما می توانید لباس های قدیمی خود را با تغییرات سرد لباس، لوازم جانبی، دستمال سفره، آثار هنری، و یا تبدیل یک قطعه لباس به دیگری. بسیاری از روش های ذهنی برای پاک کردن لباس های قدیمی وجود دارد. برای ایده ها بخوانید.



هنگامی که ما در مورد زباله فکر می کنیم، ما اغلب چیزهایی مانند خرد کردن بطری های آب پلاستیکی، پوسته های مواد غذایی مایع و پوشک کثیف - جوراب کاملا پوشنده پوشیدن که دور انداخته شده فقط به این دلیل که آنها دیگر مناسب نیست (دست خود را بلند کنید اگر شما ' مجازات)


حتی در مورد یک تی شرت رنگارنگ پیر و یا یک جور لباس زیر شسته شده (مانند گذشته از مرحله لباس زیر اضطراری لباسشویی)، برنامه های بازیافت نساجی زیادی وجود دارد تا حتی موارد غیرقابل مصرف را از محل های دفن زباله حفظ کنند.


اول و مهمتر از همه، من طرفدار یک مصرف کننده آگاه هستم. خرید لباس شما می دانید که شما را دوست دارم و اغلب می پوشد، و یا انجام مانند من انجام دهید، و خرید لباس دوم است که در حال حاضر در جریان زباله است. این یک مسئله عمیق تر از یافتن راه حل هایی برای کار با لباس های قدیمی شما است - در نهایت، راه حل بزرگ تر، تبدیل فرهنگ خرید ما به آنچه که می خواهید، برای ارزان و پس از آن، به یکی از خرید آنچه دوست دارید و چه خواهد شد.


اما اگر یک کیسه غول پیکر پر از تیز های گرافیکی اد هاردی و شلوار های گاوچو از روزهای کم مصرف خود را جمع آوری گرد و غبار در پشت صندوق خود داشته باشید، در اینجا این است که چگونه آنها را از سطل زباله نگه دارید و خارج از چشم تو


RESELL

لباس "بازیافت" لزوما به این معنا نیست که فقط ارسال آن را به خراب کردن و تبدیل به چیزی جدید. بازیافت به سادگی می تواند به معنای عبور موارد برای استفاده و دوست داشتن شخص دیگری باشد.


اگر موارد مورد نیاز را در وضعیت عالی داشته باشید و بخواهید کمی پول اضافی را بپردازید، آنها را به یک فروشگاه مجاز محلی یا فروشگاه ثروتمند بروید، یا یک نماینده فروش آنلاین معتبر مانند Poshmark یا thredUP را امتحان کنید.


دونات

اگر میخواهید لباسهایتان را در آن زندگی کنید، اما نمیخواهید با فروش مجدد غذا بخورید، اقلام خود را به یک پناهگاه محلی محلی یا محلی در شهر خود اهدا کنید، گزینه شگفت انگیزی برای کمک به دیگران است، در حالی که لباس خود را از محل دفن زباله نگه دارید. اول اینکه مطمئن شوید که نیازهای واقعی برای اقلام لباس شما قبل از حذف آنها وجود دارد. اهدای شما بهانه ای نیست که فقط لباس های ناخواسته خود را روی شخص دیگری بکشید که هم نمی خواهد یا به آنها نیاز ندارد.


همچنین، مطمئن شوید که فقط موارد را در شرایط خوب و پوشیدنی اهدا کنید. فقط به خاطر اینکه "جرثقیل می تواند" برای جوراب جوراب جراحت داری قدیمی شما با سوراخهای پا استفاده شود، از لباس اهداء استفاده نکنید. اگرچه شیوه های مختلفی بین سازمان ها وجود دارد، آنها ممکن است به ارسال مواد بی نقص به محل دفن زباله پایان دهند و کل هدف از این که چرا ما در اینجا قرار داریم، اولویت داریم، درست است؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.