پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

معرفی و بررسی انواع پوشاک ، مد و لباس های مجلسی

لباس نوزاد چگونه باید باشد

 کمی طول می کشد هنگام خرید و یا ثبت نام برای لباس های کودک. چند بار در روز لباس کودکیتان را عوض می کنید - بچه ها می توانند کثیف باشند! - پس مطمئن شوید که لباس ها بدون عارضه هستند و به راحتی برای تغییرات پوشک باز می شوند. به طور کلی، شما می خواهید لباس نرم و راحت بدون برچسب ها و یا درزهای تحریک کننده داشته باشید.


توجه داشته باشید در مورد اندازه گیری: سخت است به پیش بینی که اندازه لباس نوزاد شما در ابتدا نیاز است. بسیاری از نوزادان به سرعت رشد نوزادان یا لباسهای 0 تا 3 ماهه را انجام می دهند و برخی از نوزادان بزرگتر اندازه نوزادان را به طور کامل از بین می برند و با اندازه های 3 ماه یا 3 تا 6 ماهه شروع می شوند. دیگران در ماه های اول شروع به کار می کنند و لباس های نوزاد را می پوشانند. بهترین نکته این است که لباس ها را در اندازه های مختلف خریداری کنید و چیزی را که استفاده نمی کنید را باز کنید.


چند مورد از هر موردی که نیاز دارید بستگی به چگونگی برنامه ریزی برای شستشو دارد، اما ما دستورالعمل های خشن را در زیر (در پرانتز) ارائه می دهیم. این فقط یک لیست لباس است - شما می خواهید برای دیگر ملزومات نوزاد نیز بخرید.


لباس برای نوزاد خود را خریداری کنید

لباسهای یک تکه (5 تا 7): بعضی از اینها اساسا مامیزهایی هستند که برای خوابیدن و بازی مناسب است. به این دلیل که نوزادان به طور مرتب به ندرت، مخصوصا در ابتدا، بسیار راحت هستند.


پیراهن (4 تا 7): به دنبال تی شرت و یقه دار با مقدار زیادی اتاق در گردن و یا در گردن ضربه بزنید، به طوری که آنها به راحتی بر سر فرزند شما می لغزند. بسیاری از والدین سبک های یکپارچه را ترجیح می دهند که در لگن شلاق بزنند.


پاتو یا شلوار (5 تا 7): جدا می شود به شما اجازه می دهد یک قطعه لباس کثیف را بدون جمع آوری کل لباس جدید تغییر دهید، بنابراین آنها مفید هستند. به دنبال طنابهای کششی که به راحتی روی پوشک و شکم نوزاد شما قرار میگیرند - و به همان اندازه وزن خود را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.